Hosszú ideje semmit nem írtam, de ma egy új anime ajánlóval készűltem. A Kabukichou Sherlock című animét hoztam magammal. ʕ•ᴥ•ʔ
Röviden, tömören:
Ez az anime egyszerűen lenyűgöző. Rengeteg mai témát dolgozz föl, még ha nem is ez a leglényegesebb ebben.
Mint a címből kiderűl, Sherlockról szól a történetünk. Természetesen Wattson-t se hagyják ki a buliból. Szóval két főhősünk élik a minden napjait nyomozókként Kabukicho-ban . Kabukicho egy városnak a szegény negyede tele bűnözőkkel, így hát nagy szükség van a nyomozókra. Sherlock és Wattson nem egyedül tengetik nyomozós napjaikat... több nyomozó társukkal nyomoznak egyszerre (az más kérdés, hogy mindig Sherockék oldják meg az ügyeket. Egy bárban lehet megbízni a kedves urakat és hölgyeket, különböző kategóriás fizetségek fejében. Persze Moriarty is kapott szerepet. Nem úgy mint megszokhattuk, de elég izgalmas élettörtébete van.
Nyomozóink sok bűnözőt kerítenek kézre, de egy valakivel eléggé meggyűlik a bajuk. Minden gyilkos és áldozat egy valakihez kötődik, de a többi az már a sorozat érdeme legyen.Vélemény:
Nekem iszonyúan tetszik. Kicsit véres a dolog szóval minimum 14-től ajánlom, de szerintem 16-os. Rengeteg mai témát dolgoz fel ami nelem nagyon tetszik. Jó viccek vannak benne. Az izgalmas részeket se hagyták ki belőle nehogy túl sokat nevessünk. A sorozat jelenleg is fut így még én se tudom a végkimenetelt, de biztos vagyok, hogy ez egy nagyszerű anime.Sorozat hossza: jelenleg magyar fordítással 21.rész (2020. 03. 10.) amúgy TV-ben 24.rész lett leadva.
Megtekinthető: UraharaShop ~(˘▾˘~) (no promo)
Manga: nem tudok mangáról, bár biztos van, de nem találtam róla semmit.És végül képek mert miért ne:
YOU ARE READING
Anime ajánló!!♡
RandomSziasztok anime/manga imádó otaku társaim.😑😏 Ez egy anime ajánló könyv. (hú... mintha a címből nem derült volna ki.) Többi az első részben.