Kihívás

30 3 2
                                    

Ez most nem az evezéshez kapcsolódik, de ki lettem hívva, és gondoltam megcsinálom.
1. Mit gondolsz Oroszországról, az oroszokról? Nem vagyok jártas a témában, de a barátnőm odavan értük😊
2. Nagyjából hány embert utálsz? Felületesen, úgy hogy nem ismerem jól, sokat. De az talán nem is igazi utálat. Ténylegesen kevés embert utálok, kb. 6-8-at.
3.Mi jut eszedbe először arról a szóról, hogy Franciaország? Bagett és nyári ruhák☺
4. Nézel animéket? Ha igen melyik a kedvenced? Ki a kedvenc karaktered? Nem szoktam animéket nézni, valahogy ez a műfaj tőlem távol áll.
5. Hova mennél legszívesebben külföldre? Kedven énekesnőm (Cher) koncertje miatt Amerikába, egyébként Görögországba vagy Spanyolországba.
6. Milyen nyelvet tanulsz az iskolában? Angolt. A távoli jövőben Angliában szeretnék élni, úgyhogy otthon is próbálok tanulni magamtól.
7. Van külföldön élő rokonod/barátod/ismerősöd, akivel szoktál beszélgetni? Nincs.
8. Ha lenne három kívánságod, mik lennének azok? 1.Világbéke,
2.Írjak egy könyvsorozatot, ami híres, és készítsenek belőle filmet
3. Megismerhessem a kedvenc színésznőimet(Meryl Streep, Helena Bonham Carter😍)
9. (Hetalia): Ha találkozhatnál egy országgal ki lenne az? Ezt a kérdést nem igazán értem.😕
10. Hiszel abban, hogy kitartással bármi lehetséges? Igen. Csak hinni kell magunkban.
10+1. Mi az amit mindenképp meg szeretnél csinálni a közeljövőben? Írni egy sikeres könyvsorozatot, sikeresen felvételizni.(sikeres-sikeres😂)
Kihívottjaim nincsenek, csinálja meg aki szeretné!(már ha látta valaki ezt az írást😂)
A kihívást köszönöm Csernyika!

EvezésWhere stories live. Discover now