Első verseny (szárazföldön)

53 3 6
                                    

Mikor az edzőm bejelentette, hogy nevezett egy duatlon versenyre( futás és ergométer) megállt bennem az ütő. Úristen! Az első versenyem! A verseny napjáig nagyon izgultam, és alig tudtam esténként elaludni. És ahogyan szokott, most is ezer kérdés fogalmazódott meg bennem. Nem fogok kifulladni? Milyen terepen futunk? Sok nevező lesz? A felkészülésben sokat segített az, hogy egy régebb óta evező barátnőmet tudtam kérdezgetni az efféle versenyekről. A barátnőm is indult egyébként. A verseny reggelén a változatosság kedvéért izgatott voltam. Odamentünk a helyszínre. Én egy futammal előbb indultam, mint a barátnőm. Így az én családom és az ő családja is szurkolt nekem. Jó érzés volt. De vissza a versenyhez. Beállítottuk a gépeket(az ergót) majd húztunk párat próbaképpen. A géppel minden rendben volt. Izgatottan figyeltem a rajtszámot a kezemen, amit előzőleg valami filccel firkantották rám. Aztán a bíró elkezdett visszaszámolni.10,9,8 megfogtam azt az izét amit húzni kell(szakmai nevét nem tudom). 7,6,5 idegesen meredtem a bíróra. 4,3,2,1, RAJT! És elkezdtem húzni teljes erőmből. Aztán rájöttem, hogy 3000métert nem fogok tudni végig így húzni, ezért lassítottam picit. Amíg húztam, addig nem létezett más, csak az ergométer kijelzője. Távolról hallottam a körülöttem szurkolókat. Utolsókén álltam fel az ergóról, a többi versenyző már elindult futni. Vizet kértem a tesómtól, aki hozta mellettem a kulacsot, ő is futott velem az elején( kíserni lehetett a versenyzőket kerékpárral, vagy futva, rollerrel stb.) Nem szórakoztam sokáig, megragadtam a vizes palackot és a fejemre borítottam a tartalmát. Aztán lehagytam a tesómat. Ő visszament a célhoz (a cél és a rajt egy és ugyanaz, mert a pályán meg kell fordulni, és így a rajt lesz a cél), én futottam tovább. A barátnőm bátyja biciklivel jött mellettem, és szakmai instrukciókkal látott el engem. Ő is evezős egyébként. A lefutott 3000 méter után fáradtan rogytam le a földre, és felhívtam anyukámat, aki nem lehetett ott a versenyen. Gratulált Ő is, apukám is, barátnőm családja is. Barátnőm ekkor épp futni volt, így 5 perc regenerálódás után elindultam a barátnőm elé. Befutott ő is. Várni kellett az eredményre, ezért apukámmal és a tesómmal elmentünk enni. És hogy mi lett az eredmény? 5 embert megelőztem, barátnőm hatot. Pont előttem végzett. Nem tűnik nagy eredménynek, de ez volt az első versenyem, és én büszke vagyok rá.

EvezésOnde histórias criam vida. Descubra agora