LeafWings byli jedním ze tří kmenů (spolu s SilkWings a Hivewings ) co se vyskytovali na kontinentu Pantala předtím než nedávno vyhynuli během Tree Wars ( Stromové Války ) s Hivewings . Široko daleko Willow ( Vrba/samice ), Sundew ( Rosnatka/samice ), Belladonna ( Rulík zlomocný/ samice ) a Hemlock ( Bolehlav/ samec ) jsou jedinými potvrzenými žijícími LeafWing. Nejčastěji se jmenovali podle druhů stromů. Měli zelené a hnědé šupiny a křídla tvarovaná jako listy. LeafWings byli schopni absorbovat sluneční světlo a hodně jich bylo zdatnými zahradníky. Někteří podle pověstí měli zvláštní kontrolu nad rostlinami.
Ve Lost Contnentu LeafWings jsou považováni za vyhynulé, *s propagandistickými plakáty vyobrazující je jako nepřátele. Ve skutečnosti jsou proto ,že odporovali, aby všechny stromy byli odstraněny z oblastí Pantaly co HiveWings ovládají, protože LeafWings žijí na stromech.
Popis
LeafWings mají zelené a hnědé šupiny na jejich těle, podél s jako listy vypadajícími vzory. Zdá se že mají blanitý hřeben*, na jejich krku a zádech, podobný Mořeletskému. Hřeben na zádech se rozštěpuje do samostatných částí poblíž počátku ocasu, rozdělené části jsou dále tvarovány jako listy. Jejich čumák je štíhlý, spodobný Nebeletskému, se zvednutým hřebenem na špičce jejich čumáků.
Také mají plochý ocas, končící v listovitém tvaru. Křídla také vypadají jako listy a jsou mírně průhledné s listovými žilkami na blánách a jejich křídla ve formě/tvaru větví, doplňují jejich jméno. Okraje křídel jsou zakulacené, takže jim dávají velmi listnatý vzhled. Jejich rohy se jeví úzké a placatě končící, také vypadají jako listy. Šupiny nad jejich očima jdou přes vrch rohů , dávájim to částečně pokrytý vzhled.
Šupiny jsou nerovněa neurčitě rozeseté, připomínají chloroplasty a rostliné buňky. Mají článkovaný* podbřišek a hubený tvar těla. Nohy se zdají být trochu krátké a hubené.
Zdá se že hodně LeafWings je pojmenováno po rozličných typech stromů, květin a ostatní flóře.
SchopnostiLeafWings byli schopni absorbovat sluneční svit v procesu zvaném fotosyntéza. Říká se že byli skvělými zahradníky a říká se že někteří měli neobvyklou kontrolu nad rostlinami. Také používali některé rostliny a brouky jako zbraně proti ostatním drakům, jako mravence Paraponera clavata* nebo jedovaté stonožky. Bylo prokázáno že uměli urychlit růst rostlin.
JménaLeafWings jsou pojmenovány podle různých druhů stromů, rostlin, flóry a podobně; které se nacházejí v lese.
Drobnosti
-LeafWings jsou jediným Pantalský kmenem co má jeden pár křídel.
◾ LeafWings byl zpočátku myšleni být prvním zaniklý kmenem v sérii, ačkoli se později ukázalo, že vlastně vyhynuli.
◾ Tui potvrdila že když Clearsight prvně přišla do Pantaly, LeafWings byli dominantní kmen.
◾Pár let před první Lost Continent knihou se šířili fámy o že je tu "GrassWings" kmen na druhém kontinentu. Možná tato pověst byla částečně pravdivá se zavedením* LeafWings.
◾Tui potvrdila že vytvořila LeafWings rozšířením myšlenky o GrassWings.
◾LeafWings jsou druhým dračím kmenem u kterých bylo ukázáno že používají jedové/foukací šipky , první jsou Rainwings
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámky k překladu:
1.* tahle věta mi nejde pořádně přeložit, ale snad jste pointu pochopili :)
2.*Slovo je v originále webbed spines a jelikož hřbetní kotouče ( to mi vyhodil google ), zní blbě tak jsem se rozhodla že to nazvu takhle, jelikož je to docela vystihující
3. * bullet ants nemají překlad a tak jsem použila latinský název. Myslím si že je to, ale jen dračí název který se dá přeložit jako kulkoví mravenci.
Toť vše a příště budou Silkwings
Alienn06
ČTEŠ
Překlady z Wings of fire wiki
SonstigesTakže tohle si beru na paškál já, Alienn06. Budou tu různé překlady z wiki která je v angličtině.