3 - Silkwings ( Hedváboleti )

138 9 1
                                    


SilkWings byli prvním potvrzeným dračím kmenem ze tří co žije na Pantale, neboli The Lost Continent ( Ztraceném kontinentu )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

SilkWings byli prvním potvrzeným dračím kmenem ze tří co žije na Pantale, neboli The Lost Continent ( Ztraceném kontinentu ). Zbylé dva kmeny jsou HiveWings a LeafWings. Drak co se objevil na coveru The Lost Continent je SilkWing jménem Blue ( Do češtiny asi jako Modrásek). Poslední královnou SilkWings byla Ex-Queen Monarch( Ex-Královna Monarcha*), a kmen SilkWings  je teď řízen Queen Wasp ( Královnou Vosou ) od HiveWings.

Společnost*

SilkWings žili v 'buňkách' než Queen Wasp ovládla jejich kmen. Pod Waspiným řízením, SilkWings jsou druho třídními občany a mají méně práv než HiveWings. Jedním příkladem je rozvádění. Na rozdíl od Hivewings, kteří potřebují povolení královny na rozvod, páry SilkWing musí zůstat spolu dokud královna nerozhodne o rozvodu. HiveWings také rozhodují koho si  SilkWings vezmou.

Popis

SilkWings  mají dva páry křídel, jeden pár je menší než druhý a má membrány se zakulaceným okrajem. Zatímco Pyrrhijští draci mají netopýří křídla, SilkWings mají hmyzí křídla, které mohou být podobné motýlím v designu a tvaru a jeví se jako průsvitná. Jejic křídla také mají puntíky/tečky na jejich vnitřních membránách. U většího páru křídel se zdá že má čtyři nebo pět paprsků mezi kterými je natažená membrána. Menší pár křídel je připojen před větším párem v oblasti podpaží a má dva nebo tři paprsky. Podle Tui na Wings of Fire Forums, SilkWings' křídla jsou právě tak silná jako jakákoliv dračí křídla. U SilkWings se zdá že mají plátované šupiny a malé ostny táhnoucí se přes jejich záda ke špičce ocasu. Šupiny se zdají být hrající duhovými barvami, podobně jako šupiny nociletů. Mají dlouhá a štíhlá těla podobná dešťoletským. Rohy jsou zahnuté, téměř jako dešťoletské ve tvaru, ale více tenčí. Mají také set antén jako obočí, hned nad očima. Hřeben nad jejich očima přebíhá na jejich rohy dává tak SilkWings pokrytý vzhled.

SilkWings mohou být jakékoliv barvy, kromě černé, jako je olivově zelená, tyrkysová, levandulová, indigová, jantarová, oranžová, tmavě fialová a červená. Většina SilkWings vypadá že má všemi barvami hrající šupiny. Křídelní membrány se zdají být také různých barev, stejně jako určité články mezi paprsky jsou jiné barvy jako zbytek křídla. Křídla připomínají křídla různých druhů motýlů, jako Blue's( Modráskova )křídla vypadají jako křídla blue morpho motýla. Tui jednou řekla že SilkWings mohou být pojmenováni po různých druzích motýlů a tohle bylo později potvrzeno 

Schopnosti

SilkWings od jejich šesti let mohou létat a střílet hedvábí ze zápěstí. Mohou také použít jejich antény a pomocí nich cítit vibrace ze vzduchu a, jako HiveWings, mohou předpovídat počasí.Vzácnou podschopností je síla zvaná "flamesilk"( plamenné hedvábí ). SilkWing může střílet různé typy ohnivého hedvábí stejně jako normální SilkWings střílí pravidelné* hedvábí. Normální typ může vyzařovat jasné světlo a může spalovat předměty,vytvářet sklo pro HiveWings a SilkWings. Ostatní typy, jak zmínil Admiral( v češtině babočka admirál, ale jelikož je to samec tak se asi bude jmenovat Babočák ), zahrnují lepivé hedvábí, pevné hedvábí, pro stavbu pavučin. V The Hive Queen( kniha ), Blue ( Modrásek ) dal na Cricket( Cvrčce ) nějaké plamenné hedvábína zahřátí, a to díky Blue ( Modráskovu ) cvičení*, nepropálilo její šupiny. Luna ( Měsíčnice ),Admiral ( Babočák ), Blue ( Modrásek ) a 3 další samice a 6 ostaních samců SilkWings hmají tuto schopnost, Jejich jména jsou: Danaid ( nějaký druh motýla co nevím jak se řekne česky... - Samice ), Fritillary ( Argynnini - Samice ), Xenica ( taky nevím co to znamená - Samice ), Pierid ( Bělásek - Samec ), Festoon ( Pestrokřídlec - Samec ), Clubtail ( Klínatec - Samec ), Whitespeck ( nemá cz překlad - Samec ), and Heliconian ( nemá cz překlad - Samec ).

Jména

SilkWings jsou nejčastěji pojmenováni po různých druzích motýlů a molů/nočních motýlů, i když pár je pojmenováno podle druhů vážek. Bylo potvrzenože SilkWings budou ít také jména založená na broucích a pavoucích, je možné že nějací budoucí SilkWings cbudou pojmenováni taká po těchto druzích. 

Drobnosti

- Burn ( nevím která to je v češtině ) řekla že má půlku fialových a šedých křídel ve své morbidní sbírce, která jsou z jednoho z Pantalských kmenů. Je to určitě křídlo SilkWing, protože ani HiveWings nebo LeafWings nemají fialová či šedá křídla. 

- Moderní SilkWings se zdá že žijí v něčem co nazývají "buňka," což odráží jak skutečné včely žijí v úlech. To je pravděpodobné proto, že SilkWings žijí pod vládou HiveWings. 

- SilkWings nemůžou hlasovat nebo mít jejich vlastní formu vlády, což ukazuje jak pasivní a svolní je většina z nich k pravidlům HiveWings. 

- SilkWings jsou druhý kmen známý jako vegetariáni. (První jsou dešťoleti.) Část jejich stravy je jam ( druh zeleniny ), ibiškovec jedlý a kapky medu ( jako odměna.). 

-SilkWings a HiveWings můžou předpovědět budoucí počasí přes  "přesné vnitřní hodiny." 

- SilkWings jsou jediní draci na Pantale co můžou vytvářet "oheň." (Ve formě ohnivého hedvábí ) 

- Existuje tajná aliance SilkWings známá jako The Chrysalis ( Motýlí kukla ) vyhrazena na sesazení Queen Wasp. 

- Na Google formuláři, Tui zmínila SilkWing jménem, Metalmark ( třída motýlů ), kterou asi použije v budoucí knize.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1* Monarch je druh motýla

2* Nešlo mi to přeložit, ale ta věta má vyznít zhruba nějak takhle :)


Příští překlad bude docela spoleirní takže pokud nechcete vědět jak dopadne válka tak to nečtěte...


Překlady z Wings of fire wikiKde žijí příběhy. Začni objevovat