4

116 8 4
                                    

Tak tak tak...
Ayaklarımın mermer zeminde çıkardığı sesler yankı yaparak kalp atışlarımı bastırıyor. Min Yoongi'nin yanına gidiyorum. Ben Min Yoongi'nin yanına gidiyorum.
Bana saatler gibi gelen bir sürede piyano sınıfına vardım. İşte orda. Piyanonun başında oturmaktan kamburu çıkmış ama yine de... Yine de çok güzel. Ne diyorum ben? Elleri yıllardır alışık olduğunu belli eden bir şekilde piyanonun üstünde geziniyor.
Ve beni görüyor. Yüzünde bir gülümsemeyle. Ben de ona karşılık veriyorum. Aynı gülümsemeyle. Sonra kapıyı açmak yeni aklıma geliyor ve cam kapıyı yavaşça ittiriyorum. Ayağa kalktı. "Selam Hwa Young " "Selam" oturmam için yanında yer açıyor. Oturuyorum. Şu an çok yakınız. "Saçlarını beğendim"
Aman tanrım aman tanrım
"Ne oldu" "Ne" "Aman tanrım diyordun" Aman tanrım.
"Nota defterim" diyorum kıvırmak için" sınıfta unutmuşum" "Önemli değil" gülerek cevap veriyor "benimki burada" Ah kalbim..
Piyanonun üstünde duran defteri açıyor. Gene aynı küçük ama düzgün el yazısı. Bana baktığını çok sonra fark ediyorum. Bu artık başlayalım diyen bir bakış. Sessizce kafamı sallıyorum. Kambur durmasına rağmen hala onun yanında minik kalıyorum. Biraz daha dikleşerek yavaşça çaldığı parçaya eşlik ediyorum. Bacağı benimkine değiyor. Saçmalama Hwa Young. Pedallara yetişmeye çalışıyor.
Nihayet o çalmayı ben de söylemeyi bitirdiğimde bana hayranlıkla bakıyor. Gerçek bir hayranlık mı yoksa alay mı ediyor anlamak zor. Ama sanki aklımı okur gibi "Çok. Güzel. Söylüyorsun." diyor. Kızarıyorum. "Sen de gayet iyi çalıyorsun" diye karşılık veriyorum.
Sonra dışardan koro sınıfının ara verdiğini belirten bir yaygara kopuyor.
"Bir de"
Bakışlarımı Min Yoongi'ye çeviriyorum. Dışardaki sesler kesiliyor. Boğuklaşıyor. "Hıh?" diyorum. Bu sefer daha da yakınız. Yüz hatlarını görebiliyorum. Min Yoongi bu kadar mükemmel olmamalısın.
"Bana Yoongi de. Min Yoongi değil" yüzünde bilmiş bir sırıtışla yerinden kalkıyor ve cam kapıya yöneliyor. Sonra arkasını dönüp içinizi ısıtacak ama gerçekten ısıtacak bir şekilde gülümseyip dışarı çıkıyor. Cevap olarak sadece yanaklarımdan boynuma kadar kızarıyorum.
Galiba sesli düşündüm.

SWAG-|MİN YOONGİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin