5

52 4 1
                                    

( dalam kelas )

nanaka pov

" ah malas betul aku nak belajar harini hm "
merungut nanaka sambil conteng notanya .

" menung apa tu awaaaaak?" seorang lelaki datang duduk berdepan dengan nanaka.
tch mamat ni lagi desis si nanaka memang kenal lelaki dan takkan pernah lupa lelaki tersebut kerana dia la buat payung nanaka patah dengan tragis hm.

"kau nak apa jeo-jeongguk?" nanaka pun tak tahu kenapa dia susah nak sebut nama lelaki depannya tu.

" nak nanaka boleeeeeh? " jeongguk buat muka comel dia sambil jarinya  picit picit  pipi nanaka. Nanaka tersentak dengan perbuatan jeongguk terus berpaling muka dia ke tepi.

who he think he is?! Nanaka pegang pipinya yang panas + merah .

" takdelah nanaka aku main- main je kau ni ish " dia ketuk kepala aku dan keluar dari kelas.

"kalau hujan balik dengan aku harini ye nanaka! Aku ada payung cantik tau "  jeongguk mengintai dari pintu dan menunggu jawapan nanaka.

nanaka hanya mengangguk tak pasti. Jeongguk hanya senyum dan terus hilang.

ok ok asal aku angguk doooo . dia memang la comel tapiii dia buat payung aku patah hm. BALIK DENGAN DIA?! lagilah ish nampak menakutkan je dia tu .

Tapi dia ada payung cantik kan takkan nak kerek pulak kalau sebab payung ni . whatever lah asalkan aku nak tengok payung dia.

tapi pasal tadi... dia pegang pipi aku !
aish no no aku kena ingat aku takkan ada persamaan ke apapun dengan dia.

-
hi korang , lama hana tak update and baru bukak ni . hope korang enjoy ya ! ( ◜‿◝ )♡

Rainy days with You •°Where stories live. Discover now