🌌1.Bölüm:Karşılaşma🌌

32 3 2
                                    

"İnsan hayattan bıkmasa sıkılmasa niye yeni şeyler yapmak için çabalar ki "

Son feci bisiklet - Bikinisindeki astronomi

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

Yine ruhumun biraz daha öldüğü bir sabaha kalktım istemesemde yapmak gözlerimi açmak zorundayım.

-Hem insan hayattan bıkmasa sıkılmasa niye yeni şeyler yapmak için çabalar ki- beni ayakta tutan tek söz buydu
Ayrıca insanın sığınacak bir sözü olmasa mücadele edemez çünkü o insanın içi çürük ve yıkılacak durumdadır.

Ben bunları düşünürken içeri Aksel  girdi ve "Kanka gel hadi Yasemin  ve Hira'yı zor zaptediyorhz yemeği bitirmesinler diye" dedi ben "Tamam işlerimi halledip geliyorum" dedim oda başıyla onaylayıp dışarı çıktı.

Kalkıp banyodaki işlerimi halledikten sonra dolaba doğru yönelip kıyafet bakmaya başladım 1 dakikanın sonunda siyah gömlek,  siyah tayt, siyah deri mont ve siyah converse giydim.

Merdivenlerden kayarak indim ve mutfağa doğru giriş yaptım dezgaha yönelip kendime kahve yapıp masaya oturdum oturmamla Nefes " Aymira üzgünüm ama kahvaltı taze bitti " dedi ben başımı  sorun değil dercesine salladım  kahvemin sonuna geldiğimde kupayı dezgaha bırakıp konuşmaya başladım " Ben çıkıyorum ve okula motorla gidicem sizi Aksel bırakır hadi by " dedim ben kapıdan çıkarken onaylayan mırıltılar duydum dışarı çıktığımda garaja yönelip motoru alıp yola çıktım.

Ben arabalara makas atarak ilerlerken yanım da bir motor belirdi ve meydan okurcasına gaza  bastı bende aynı şekilde gaza bastım ve yarışmaya başladım biz böyle ilerlerken önüme birden bir bisikletli çıktı ona çarpmamak için frene basarken yana kırdım yavaş da olsa yere düştüm.

Bunu gören motorlu motorunu benim olduğum tarafa sürmeye başladı motoru hemen yanımda durdurup kaskını çıkardı yanıma çökmesiyle  kaskımı çıkardı onun o gökyüzü mavisi gözlerini görünce nutkum tutuldu bunun yanında yakışıklı olması da cabası.

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

Merhaba ponçikler bu benim ilk kitabım ve hatalarımı mâruz görün söz veriyorum ileriki bölümlerde daha düzelmiş olucam tabi olayların akışı çok az olmak kaydıyla yavaş olucak yani kitabın başlığı farklı içeriği farklı demeyin vote ve yorumlarınızı
heyecanla bekliyor olacağım. By ponçiklerim😆😆.

SİYAH TANRIÇA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin