🌌5.Bölüm:Siyahın kızı 🌌

18 3 5
                                    

Medyada Aymiranın beyaz elbisesinin dönüşümden sonraki hali ve rengi.

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

                                                                                       

Son feci bisiklet -  viva la vida

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

Giyindim ve aynada son bir kez kendime baktım ve olduğumu hissetim ve düşünmeye başladım genellikle bu tarz olaylarda hayal etmen gerekli diye biliyorum ve bu yüzden bende kızların yanına gitmeyi hayal ettim etrafım simsiyah oldu ve kısa süre içinde salondaydım.

Etrafıma baktığımda 12 taht ve onlara oturan 12 kişi gördüm bunlar odadaki insanlardı ve bizler için ayrıldığını düşündüğüm sandalyeler ve bizimle yaşıt olduklarını düşündüğüm 3 kişi vardı.

Bu arada tanrı ve tanrıçalar bana uzaylıymışım gibi bakıyorlar herhalde buraya kendim gelmiş olmam onları çok şaşırttı  adının ZEUS olduğunu düşündüğüm kişi konuşmaya başladı

"Sen nasıl buraya tek başına geldin hiçbir fikrimiz yok demektir düşündüğümüzden daha güçlü çıktın neyse sen gelene kadar herkes açıklandı sıra sende ve tanımadığın kişilerle tanışabilirsin" dedi .

Bu arada kızların ve erkeklerin elbiseleri renk almıştı Egehanin  üzeri mavi ve lacivert karışımı olmuştu ben bunları düşünürken yanlarına varmıştım kimseyle tanışmadan yerime oturdum çünkü bana biraz sinsi ve yılan gibi geldiler .

"Ben Athena barış ve bilgelik tanrıçası sen çok özel bir tanrıçasın gibi geliyor bana ve ben hisslerime inanırım,  lütfen yanıma gel ve kimin seçtiğini öğrenelim" dedi bunu demesiyle ayaklandım
ve yanlarına ilerdedim.

Yanlarına vardım ve beklemeye başladım 30 cm yüksek bir yere çıktık daha sonra Athena bir taç çıkardı ve taca dokunmak istedi dokunduğum an bütün renkler hızlıca geçti ve en son siyah da kaldı taşların rengi siyah oldu tacı takdığımda elbisenin boyu kısıldı ve rengi siyahlaştı ve aynı zamanda etrafında ışık hüzmeleri oluştu elbisenin her yeri siyah olduğunda herkesden şaşırma nidaları çıktı hemde herkesin tanrı ve tanrıçaların bile yani ben bile şok oldum.

Etrafıma son birkez baktım ve bayıldım zaten gerisi karanlık.

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

Merhaba ponçiklerim olaylar çok hızlı gelişiyor haberiniz olsun.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum by.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH TANRIÇA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin