( İnsan bazen eyvallah deyip çekip gitmeliki karşısındaki kişi terk edelim hissini iliklerine kadar hissetmeli kahrolup ölmeli, demişti bir gün annem haklıymış insan kaybetme hissini yaşamasa değer vermezmiş.)
Son feci bisiklet - Nektarin
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Medyada olimposdaki nehir.
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Uyandığımda hiç tanımadığım bir odadaydım en son hatırladığım şey bayılmam ve yerde gözlerim kapanmadan önce Egehan'in da bayıldığı hatırladım.
Telaş yapmıştım sonuçta hiç bilmediğim bir odada yanlız ve korumasızdım yataktan kalkmakla kapı açıldı ve içeri bizimkiler ve tanımadığım 11,12 kişi girdi ben şaşkınca baka dururken Aksel konuşmaya başladı;
"Aymira, iyi misin geç uyanınca hepimiz merak ettik " dedi.
Ben onlara bu durumu anlamadığını belirten bakışlar atarken konuşmaya başladım;
"Ben iyiyim iyiyim de ne oluyo burda ve bu insanlarda kim gerçekten çok merak ediyorum " dedim.
Herkes birbirine nasıl anlatsak diye bakarken ismini bilmediğim bir adam konuşmaya başladı;
"Bak ben ZEUS şimşek ve gökyüzü tanrısı belki duymussundur ismimi ve burası da OLİMPOS neyse biz asıl konuya geçelim Aymira hepinizi birer tanrı ve tanrıça seçti bu yüzden sizi buraya çağırdık ve sende hazırladığında açıklıycaz hemen toparlan ve arkadaşların ile birlikte yanımıza gel" dedi ve konuşmama bile izin vermeden birden ortadan kayholdular.
Ben hala etrafa şaşkına ve ne olduğunu anlamaya çalışan bakışlar atıyordum çünkü bu şeyler akıl almaz şeyler kendimi toparladığımda konuşmaya başladım;
"Delirmediysem ve bir bilgisayar efekti değilse bunlar gerçek tanrı ve tanrıçalar o zaman bizlerde yarı tanrı veya tanrıçamıyız?" dedim Yasemin ;
"Bak kanka şımdı sana bu olaylar çok garip gelebilir ama birkaç saat sonra olaya ayak uydurursun neyse sen şurdaki eşyaları giyin zaten otomatik bir şekilde olacağımız yere gelirsin hadi by " dedi ve ortadan kayboldular .
Bu arada kızlar beyaz elbise erkeklerde beyaz gömlek ve beyaz pantolon giymişlerdi ve benim elbisemde beyaz .
Elbisenin yanında çiçeklerden oluşan taç beyaz bir topukl ayakkabı ayakkabıdaki ince dal ve çiçekler dizime doğru çıkıcak uzunluktaydı parfüm, takı ve birkaç makyaj malzemeleri dışında başka birşey yoktu.
Hemen eşyaları giyindim hafif bir makyaj yaptım saçımı açık bırakıp tacı taktım ve parfümü sıktıktan sonra ayakkabıyı giydim ve artık gitmek için hazırdım.
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Merhaba ponçiklerim yeni bölüm geldi nasıl beğendinizmi umarım beğeniyorsunuzdur yeni bölüm çok yakında vote ve yorumları unutmayalım by by 💋💋❤😀😀.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH TANRIÇA
Science FictionSizce o kadar tanrı ve tanrıça bu büyük aşka engel olabilir mi? Hadi gelin ve öğrenin nasılsa macera daha yeni başlıyor.