#2

8 2 0
                                    

Danique's p.o.v.

"Kan je het zien?", vraagt de knappe jongen achter de kassa. Oh my gosh. "Uh ja."Ik begin te blozen, snel reken ik af bij een ander kassa.

"Heei beauty!",zegt de knappe jongen. Huh, nee achter me staat niemand. Tegen wie heeft hij het? " Hoor je me?"Het duurt even maar dan dringt het tot me door... Die super knappe jongen met hele mooie blauwe ogen heeft het tegen mij! "Hallooo". Ohw uhm ja.."Heeiii",zeg ik. "Eindelijk", zegt knappe jongen. Ik begin te giechelen. "Kom is hier, dat praat iets makkelijker!" Ohwjaa ik had niet door dat we door de winkel aan het schreeuwen waren... Ik loop snel naar hem toe. "Beauty!" "Dankjewel, maar dat kan ik beter tegen jou zeggen!",zeg ik. En ik begin te blozen. Had ik dat nou echt hardop gezegd? Nee toch? Ik kijk hem aan. Ja dus.. *schamend* "Je hoeft je niet te schamen hoor! Hoe heet je eigenlijk?" , zegt knappe jongen. " Danique Fayenn Smitt, noem me maar Danique",antwoordt ik. "Hoe heet jij?" "Louis William Tomlinson, noem mij maar gewoon Louis!",zegt Louis.

De winkel was ondertussen al gaan sluiten en het wordt steeds donkerder, het is 10 uur.We zitten buiten voor de winkel op het grasveld. Blijkbaar houdt Louis ook van wortels denk ik bij mezelf. Alle wortels zijn al bijna op! Ik gris de zak met wortels uit zijn handen en begin zelf wortels in men mond te proppen. "Heeii!!", zegt Louis zogenaamd boos. "Hoi", ik glimlach terug. Nu moet hij ook lachen. En samen lachen we heel hard, we moeten ook weer lachen om elkaars lach. Als ik zie dat we  nu al 5 minuten lachen moet ik nog harder lachen. Dan sta ik op en ik ren naar men fiets, ik moet nu echt snel naar huis! Straks zijn men ouders thuis! Ik zie dat Louis me achterna rent. "Ik moet weg", hijg ik tussen het rennen door. "Ik breng je wel!" "Hoe? Ik ben op de fiets!",vraag ik. " Misschien gewoon je fiets in men auto leggen?", zegt Louis. Ik kijk hem dankbaar aan. Hij is zo lief!

Louis zet me af voor men huis. Haalt men fiets eruit en doet de deur van de auto open voor mij. Ik stap uit en ik geef Louis een afscheidsknuffel. Hij glilmlacht naar me en ik voel mezelf roder worden. Hij is ook zo knap!

"Doei beauty"

"Doei cutie"

Ik geef hem nog een knuffel en dan loop ik naar binnen , als ik binnen sta kijk ik nog één keer naar buiten. Hij staat er al niet meer. Zuchtend pak ik een glas fanta en plof ik op de bank. Het was een super gezellige avond met Louis!

Ik kijk op men mobiel en ik zie dat ik een berichtje heb van Daphne, mijn vriendin :

Heeii, morgen stad in?

xx Daphne

Snel beantwoord ik :

Ja lijkt me leuk!!

xx Danique

Uitgeput val ik neer op men bed. Gelukkig is het morgen zaterdag! Weekend! Yes! Met een gelukkig gevoel val ik in diepe slaap.

I'm in love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu