#3

10 2 1
                                    

Louis p.o.v.

Gisteren was super gezellig met Danique! Ze was eerst een beetje verlegen maar daarna niet meer. Ik heb gelukkig haar mobiel te pakken gekregen en haar nummer in mijn mobiel opgeslagen. Ik ga haar zo direct maar is een berichtje sturen.

Hi,

Gisteren was leuk! :)

Nog een keer? Lijkt me gezellig

X L

Hmm. Ik twijfel even maar dan druk ik toch op verzenden. Straks weet ze niet wie ik ben? Voordat ik er nog langer over kan piekeren krijg ik al een nieuw berichtje.

Heei,

Gister was super

Ik wil wel nog een keer afspreken!

Btw, ik denk dat je Louis bent?

Xx Danique

Ik lach inmezelf. Ze is ook zo lief. Snel stuur ik een berichtje terug.

Ik ben inderdaad Louis :)

Morgen om 1 uur in het park?

X Louis

*pingggg*, bijna direct krijg ik een berichtje terug.

Ja is goed!

Tot dan! :D

xx Danique

Yes! Een date! Woehoeee! Ik moet er sowieso wat speciaals van maken! Dit moet dè perfecte date worden! Snel bedenk ik wat ik allemaal nodig ben.

Danique's p.o.v.

OH MY GOSH! IK HEB EEN DATE! WOEHOEEEEEE!

"Wat ben jij nou weer aan het schreeuwen dan?", vraagt Daphne. Ohwjaa... Ik kijk om heen en zie dat er heel veel mensen me raar aan kijken..Oepss! Maar dat boeit me niet! IK HEB EEN DATE! "Hahahaha, jij bent wel heel blij", lacht Daphne. "Jaa ik heb gewoon een fking date met Louis!"

"Okay! Een knapperd? Kom we gaan verder winkelen!", zegt Daphne ongeduldig.

"Ik kom al!", roep ik snel. Niks kan mijn dag meer verpesten!

Of toch wel…

*zucht* Daar komen de trutjes weer aan hoor. Noor, Reneé en Charlotte. De trutten. "Hahaha eindelijk een date! Wie mag dat dan wel zijn? Sinterklaas?",zegt Reneé, de soort van leider van de trutten. Hahahahahaha lachen Charlotte en Noor mee. Tuurlijk als Reneé lacht lachen zij direct ook mee! Kan niet beter, *kuch,kuch*. Ik loop snel door. Vlug de Sting in, mijn favo winkel. Kloppenburg heeft wel hele leuke jurkjes! Als ik na een uur 2 nieuwe korte broekjes gekocht heb en 2 nieuwe shirtjes loop ik de Sting weer uit. Op naar Kloppenburg. Yes, ze hebben nieuwe collectie! Ik pas snel een zacht roze jurkje en een mintgroen jurkje met een diamanten strik.

"Die 2 jurkjes neem ik!", zeg ik tegen de verkoopster. Ik reken af en loop de winkel uit. Ik heb alles wat ik nodig was.

"Ijsjeeee!!", schreeuwt Daphne als ze een ijsjeskraam ziet. "Hahaha , dit keer is het mijn beurt om jou uit te lachen!" We rennen naar de ijsjeskraam en kopen een ijsje.

Ahhh, eindelijk! Rustig thuis , denk ik als ik binnen loop.

"HEEII DANIQUE FAYENN SMITT!!" , roept men moeder. Ik haat het als ze me zo noemt! " MAHAAMMM! NOEM ME NIET ZO! IK BEN DANIQUE, GEWOON DANIQUE OKAY!!", schreeuw ik terug. "IK GA NAAR BED HOOR. IK BEN DE HELE DAG NAAR DE STAD GEWEEST!", roep ik. En ik snel naar boven.

Yes. Ik heb men moeder ontweken, ze zeurt ook zo erg! Danique dit, Danique dat, ik wordt er helemaal gek van!

Voordat ik ga slapen stuur ik nog even een berichtje naar Daphne.

Heei

Was leuk!

Slaap lekker

xx Danique

Ik krijg na 5 minuten eindelijk een berichtje terug.

Hi

Was inderdaad leuk!

Weltrusten

xx Daphne

Als ik het berichtje heb gelezen leg ik men mobiel weg en probeer ik te slapen. Niet dat dat lukt want ik moet de hele tijd denken aan de date met Louis. Wat moet ik aan? Ben ik wel leuk genoeg? Kom op niet zo piekeren denk ik bijmezelf. Maar het blijft de hele tijd door men hoofd spoken. Dan hoor ik opeens een heel hard geluid *tringggg* , ik schrik me nog net niet dood. Grrr stomme mobiel. Ik kijk op men mobiel en ik zie dat ik een berichtje heb.

Louis p.o.v.

Ik kan niet slapen, straks vindt Danique de date helemaal niet leuk?

Ik pak mijn mobiel en ik stuur haar nog even een berichtje.

Haii

Ik heb zin in morgen!

1 uur hea! Niet vergeten!

Slaap lekker beauty

X Louis

Ik druk op verzenden. Misschien was het toch niet zo'n heel goed idee om om 12 uur s'avonds nog een berichtje te sturen.

Heeii,

Jaaa ik heb ook zin in morgen!

Eigenlijk vandaag want het is al 24:01 :)

Weltrusten

XX Danique

Ik grinnik inmezelf. Wat is ze toch gek, wel liefgek! Ik antwoordt nog even op haar vraag en dan val ik in slaap en ik droom over Danique.

I'm in love with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu