Gözlerimi açtığımda güneş ışınları odamın penceresinden posterlerime yansıyordu mükemmeldi. Posterin yanında gidip ona birkez defa aşık olduğumu ve ne kadar fevkalade olduğunu anladım. Nedense ona dokunduğumda ancak onun gerçek olduğuna inanacakdım, Herşey den habersiz markete doğru yöneldim ve rafdan noodle ve cips aldım. Kasiyerin noodlenin ve cipsin etiketini izleyişini, makinenin sesini dinledim. Parayı ödeyip marketten çıkdım kapının önünde durup elimdeki kesiği görmüşdüm bu acı veriyordu o yaranın iyileşmesini asla istemiyordum. Yaranın kabuğuyla oynayıp kanamasını sağladım kan akmaya başlamıştı belkide bu benim hoşuma gidiyordu?
Yazar Anlatım
Kanın kokusuyla yanındaki şahıs kendine engel olamıyordu taze kan kokusu etrafa yayılmış ama farkında değildi. Şahıs'ın nefesi hızlanıyor ve wampir olmaya başlıyor Tırnakları uzuyor. ten rengi un beyazı olmuş kontrol zorlaşıyordu artık kontrolu onun elinde değildi hatta kariyeri bile.
Y/N anlatım
Dehşete düşmüş bana doğru geniş adımlarla yürüyen maskeli birisi vardı anlam verememişdim ona ne yapmış ola bilirim ki? Adımlarımı daha iyi kullanıp ara sokağa girdim ama o rüzgardan daha hızlı olabilirdi. Ara sokakta izimi kaybetmemi dileyip arkamı döndüm ve ardından telefonumu ele aldım çok geçmeden boynumda bir sıcaklık hissettim saçımı kulağımın arkasına koyup ağzını bana yaklaştırırdı ve tek hissettiğim acıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte gerçeklik
VampireHayran kalacağınız ve tekrarlamak istediğiniz bir kitap yazacağım. Yazarlığımı ortaya koyacağım ve beyninizin kenarında ki soruları size fark ettirmeden cevaplayacağım. ✨