Nedenini bilmesemde lgbt yi destekliyorum ama Tabikii TaeKook üzerinden değil. 2si duraksayıp jungkook taehyung'A 'sıçtık' diye fısıldadı ben haylandaha onlara bakıyordum garip bir şekildede gülümsüyordum. Kendime geldikten sonra 'Aman tanrım ben burada ne yapıyorum? Ah.. çok özür dilerim' yüzümün kızardığını hissedebiliyordum.
Taehyung Anlatım
'Y/N bizi gördü amk rezillik ya bizim Gay olduğumuzu düşünüyorsa? Biz sadece ihtiyacımızı gideriyoruz' 'Taehyung sakin ol ve onla konuş Y/N akıllı bir kız sana inanmayı deneyecekdir' dedi ve yataktan çıkıp banyoya yöneldi. Bende donumla odama girdim Y/N kahve içiyordu 'Siz gay değilsiniz biliyorum sadece kız kıtlığı çekiyorsunuz?' Tanrım yanlış değildi 'Evet öyle oluyor peki rahatsız olmadın mı?' 'IM... Hayır sizi öyle görmem hoşuma gitti' elini cebine atıp sigara paketi çıkardı 'Odada içmem sıkıntı olur mu?' 'No problem' ağzına sigarayı koyup çakmağıyla sigarayı yaktı ve içmeye başladı insanın canı sigara çeker miydi? Ama benim çekmişti aegyo yapmasamda suratım öyle gözüküyordu 'Garip olucak ama senin sigarandan içerim öyle değil mi?' Sırıtarak sigarayı dudağıma koydu ve içime çekmeye başladım ilk kez bir kızla aynı sigaradan içiyordum Y/N tanrının bana armağanıydı. Garip olan şey benim haylandaha duş alamamam ve donla gezmem hyunglar birazdan gelirdi hızlı olmalıydım çekmeceden serum çıkardım içinde kan vardı ona verdim ve açmaya çalıştı ve paket patladı kan gömleğe sıçramış benimde kan susuzluğum başlamıştı Y/N beni anlarcasına gözlerini kapattı bende rölümü oynadım ve onun kanını içtim ayakdaydık onu banyoya sürüklüyordum dişimi bedeninden çıkartıp 'Artık seninde duş alman lazım' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte gerçeklik
VampireHayran kalacağınız ve tekrarlamak istediğiniz bir kitap yazacağım. Yazarlığımı ortaya koyacağım ve beyninizin kenarında ki soruları size fark ettirmeden cevaplayacağım. ✨