Здравейте! 😀
В момента съм в час по физическо, но не играя и ми е скучно 😂😂😂. Затова реших да Ви разкажа малко за "Хари Потър".
Гледала съм всичките филми от поредицата. Всичките са много интересни. Разказват за живота на момче магьосник, което започва да учи във "Хогуортс".
Чела съм и книгите. Те също са невероятни. Най-новата, която прочетох беше "Хари Потър и прокълнатото дете".Мнението ми за нея и малко смесено. Има доста голяма разлика с другите 7 книги, защото не е писана от Дж. К. Роулинг (истинската писателка), а от Джак Торн.
Най - голямата разлика е, че книгата не е роман, а пиеса. Почти цялото действие в книгата се развива под формата на диалог.
Според мен ако Роулинг беше написала книгата, действието в нея щеше да е много различно.
Например щеше да е свързано с нещо магьосническо или някоя тайна на родителите или на "Хогуортс", не със обикновеното пътуване във времето, което го има във много обикновени филми и книги и не е нищо магическо.
Ако книгата беше написана от нея и носеше същото име може би щеше да се разказва за това, че всички сравняват Албус с баща му Хари, очакват от него велики дела и на него му тежи това бреме.
Когато разбрах, че ще има 8 - ма книга много се зарадвах, но когато я прочетох исках да не беше писана.
Буквално в нея се повтарят неща от другите книги. Вярно, че продължава историята, на по-добре да си остане с края на 7-мата
книга отколкото с това продължение...
Кажете ми ако сте чели книгата Вие какво мислите за нея...
Както и да е... Поредицата пак си остава една от най - уникалните.
Кажете ми коя Ви е любимата книга и филм.
Е това е...
До скоро! ❤❤❤
YOU ARE READING
•Tsani's blog•
RandomТова е моят блог, в който ще ви споделям всякакви неща. 1-во място в everyday - 15.07.2019г. 1-во място в blog Корица: @fake_maknae_02❤❤❤