"Meggyilkolhatsz egy gyilkost, de a gyilkosságot magát ezzel még nem gyilkolod meg. "
Martin Luther King
Senki sem hiszi el a sikeres emberekről, hogy vannak problémáik, és, hogy úgy egyébként is emberek. Ha sikeres embert kéne mondani nekem volt szerencsém ismerni egyet, ő egy világhírű detektív: Michael Lewis. Mindenki egy emberhez méltatlan zseninek tartja, akinek a magánéletéről annyit tud a köztudat, mint a legközelebb élő civilizációról. Michaelnek a családja? Nem csoda, hogy senki nem tud róla, hiszen már réges-rég meghaltak. A gyilkos? Nem találták meg. Ezért is döntött az alig tizenhat éves fiú úgy, hogy detektív lesz és egyszer megtalálja a szülei gyilkosát. Igen, ez egy teljesen átlagos bosszúállós történetnek hangzik nem igaz? Ahol minden egyes a szülei halálára utaló tárgyat és emlékre ránézve, főhősünk menten idegrohamot kap (akár csak a rágondolásakor). A már 26 éves férfi feldolgozta szülei korai elvesztését, és a sorsra hagyta a dolgot. Michael örömmel tekint vissza, arra a tizenhat évre amit egy családként tölthettek. Azóta a díjak, kitüntetések, és egyéb (róla pozitívat mondó) újságcikkek lógnak a falán és ezekre is mosolyogva néz. Tudom ez, olyan mint egy levezető, de a történetnek még koránt sincs vége, ami azt illeti még csak most kezdődik.
Egyik nap a férfi új munkát kapott. Egy házaspárt gyilkoltak meg közösen, csakúgy mint a szüleit, és ugyan azzal a módszerrel, csakúgy mint a szüleit. Ezt nem hagyhatta annyiban, és a három-négy éves bosszúból készült kutatásait a rejtélyes személyről újra előásta a fiók mélyéből. Az összes adata a szülei gyilkosságáról:
Halál beállta: 03:21
Áldozat 1 (férfi): Gyilkosság módja: súlyos testi sértés, nagy károsodás a jobb tüdőben, Feltételezhetően nagyobb kés általi halál, gyilkos fegyvert nem találtak.
Egyéb feljegyzés az áldozattal kapcsolatban: A jobb karon egy fordított pentagramma van vésve.
Áldozat 2 (nő): Gyilkosság módja: súlyos testi sértés, nagy károsodás a gyomorban, feltételezhetően nagyobb kés általi halál, gyilkos fegyvert nem találtak.
Egyéb feljegyzés az áldozattal kapcsolatban: A bal karon egy fordított pentagramma van vésve.
Egyéb közlendő az esettel: A férfi jobb keze, és a nő bal keze egymásra van helyezve, mint ha egymás kezét fognák (a halál beállta után rakták így).
A mostani gyilkosság friss adatai:
Halál beállta: 03:20
Áldozat 1 (férfi): Gyilkosság módja: súlyos testi sértés, károsodás a szív, és szívizmokban, feltételezhetően nagyobb kés általi halál, gyilkos fegyvert nem találtak.
Egyéb feljegyzés az áldozattal kapcsolatban: A jobb kezére egy fordított pentagrammát véstek.
Áldozat 2 (nő): Gyilkosság módja: súlyos testi sértés, nagy károsodás a torokban, feltételezhetően nagyobb kés általi halál, gyilkos fegyvert nem találtak.
Egyéb feljegyzés az áldozattal kapcsolatban: A bal kezére egy fordított pentagrammát véstek.
Egyéb közlendő az esettel kapcsolatban: A férfi és a nő keze egymásra van rakva, mintha egymás kezét fognák (a halál beállta után helyezték el így).
Az ijesztően hasonló gyilkosságokért nem kérdés, hogy ugyan az a felelős. De miért nem fűződik más gyilkosság is az ismeretlen nevéhez? És miért pont tíz évre rá követte el a második gyilkosságot? És vajon mik lehetnek az áldozatok karjain azok a pentagrammák? Ezek a kérdések foglalkoztatták a férfit, a két adatlapot vizsgálva.
Michael a tíz éve meghalt szüleinek a sírjára vitt éppen virágot, amikor meglátta a munkatársát egy közeli sírt dédelgetni, a lány neve Margaret Andrews. A férfi tisztelettudóan oda is ment köszönni.
- Szia, Margaret!
- Michael! Mit csinálsz itt? - kérdezte udvariasan Margaret
- A szüleim halálfordulója miatt jöttem.
- Mikor haltak meg? - érdeklődik újra Margaret
- Ma tíz éve - Hajtotta le a fejét Michael
- Sajnálom - fejezte ki részvétét Margaret
- Rég volt már - nézett fel újra a férfi - És te? - érdeklődött szintén
- egy éve halt meg a húgom balesetben - nézett a sírra
- Részvétem - fejezte ki a sajnálatát - Segítsek? - vett elő a mély zsebéből el csiszolót a sír lecsiszolására
- Megköszönném - mosolyodik el
KAMU SEDANG MEMBACA
Véres pentagrammák
Cerita Pendek"Meggyilkolhatsz egy gyilkost, de a gyilkosságot magát ezzel még nem gyilkolod meg. " Martin Luther King Michael Lewis világhírű detektív, aki szüleit tizenhat éves korában elveszítette, ezek után a gyilkosának bosszút fogadott. Ez a bosszú amikorra...