Jméno: Il
Příjmení: Sanzou
Povaha: velmi chladná, chytrá, ochranářská a věrná své práci
Budova: žádná
Pozice: vícedozorkyně (něco jako zástupkyně Správkyně…takže je druhou nejhlavnější osobou ve vězení)
Věk: 21 let
Pohlaví: žena
Národnost: čínská
Rodina: Noriko a Houzuki Sanzou (nevlastní sourozenci)
Něco o: je silný workoholik a kuřák (skoro krabička denně…😂😂). Je napůl vládkyní Ki (její matka byla vládkyní a její otec ne) takže se silou nemůže rovnat Noriko nebo Enkimu. Je tedy považována za nečistou krev rodu. Svými obvazy zakrývá modré tetování. Zbraň má klasickou holi čínských mnichů (tu co má Houzuki) a na ni má přivázanou kus látky s japonskou vlajkou . Má velmi dobrý přehled v talismanech. Nesnáší když ji někdo odmlouvá nebo neplní rozkazy. Její kůže je na dotek jako led a bledá jako sníh…protože skoro nikdy neopouští Nanbu (potřebovala by trochu sluníčka no 😂). Rozkazy od Správkyně jsou pro ni samozřejmostí a i kdyby byla na smrtelné posteli, pro Nanbu by ještě dokázala bojovat do posledního dechu.
Vzhled:Jméno: Mitsuru
Příjmení: Hitokoe
Věk: 29 let
Povaha: hlučný, živý, veselý a milý
Budova: žádná (hlasatel a informátor vězení)
Pohlaví: muž
Národnost: Japonská
Něco o: dává přezdívky svým kolegům, sám má přezdívku volavka. Tvrdí, že Hajime je jeho kámoš. Je jediný kdo se opováží dělat žerty na Správkyni.Řiká se, že je to nejhlasitější problém Nanby.
Vzhled: