Prawdziwi Mężczyźni Part 1

431 23 17
                                    


Cała historia zaczyna się w domu Dominika Zachariasza gdzie razem z drugim HETEROSEKSUALNYM mężczyzną, Adamem Wawrzyniakiem  pakują na domowej siłowni.

Dominik to młody i zapalony twórca komentowania zachowań publicznych oraz mistrz żerowania na większych twórcach. Jest średniego wzrostu, włosy brązowe, ubrany w stare i niewyprasowane dresy.
Natomiast Adam to stary, zatęchły już na YouTube pasożyt z godzinami żerowania na Gargamelu zarejestrowanych na Koncie Steam. Ubrany w szlafrok który ukradł od Dominika (Jak wiadomo, YouTuberzy to także złodzieje)

Razem podnosili sztangi w braterskiej, męskiej i HETEROSEKSUALNEJ więzi napawając się twarzą Blowka odpaloną na jednym monitorze a na drugim odpalona była cicha muzyka z filmu "Tytanik"
Po wielu godzinach nieustającego pakowania bicepsów po domu Zahariasza rozbrzmiał dzwonek do drzwi - Któż śmie przerywać nasze HETEROSEKSUALNE zabawy? - Zapytał oburzony Dominik rzucając sztange na ziemie.
Na to Warzywniak odpowiedział - Nie przejmuj się mój bracie, nikt nie przerwie nam naszej symbiozy - powiedział ze szczerym uśmiechem do młodego Dominiczka i kontynuował napawanie się swą męskością a do niego dołączył Zachariasz.

Za drzwiami stał Kuba i wyczekiwał na otwarcie drzwi do domu Zachariasza - NOSZ KURKA WODNA - Poirytowany zaczął kopać w drzwi do domu z miną która wyrysowała na jego czole więcej zmarszczek niż dałoby się na nim zmieścić.
Obok przechodziła dwójka widzów Patyka, rozpoznali oni Kubusia i zawołali - Sztywny co ty odpier... - Zanim wykrzyczeli dany superlatyw PatykosDeLosMuertos zwinął się z bólu na ziemi - Moja STOPAAAA - jego krzyk wchodził w czwartą gęstość niczym Carrioner mijający atlantyk.
Widzowie pewnym ruchem podbiegli do Sztywnego i podnieśli go z ziemi na co odrzekł - Dziękuje moi przyjaciele. Ale to nie koniec. Pomożecie mi włamać się przez okno do domu Zachariasza? - widzowie bez zastanowienia ustawili się tak by Patyk mógł po nich wejść na parter. Wstąpił więc do domu i powiedział do fanów z dwoma złączonymi palcami ustawionymi na salut - Dziękuje wam ponownie! Ide poszukać Dominika. Niech żyje sztywny reżim! - fani odsalutowali i udali się do parku (Opowieść PRAWDOPODOBNIE będzie kontynuowana. Nie daje spojlów co siedzi na planie w Wordzie. Dziekuje za przeczytanie. A teraz WYPIER....)

Sztywne AwizoWhere stories live. Discover now