Ndodhej perball varrit te nenes se saj dhe ndihej si mos me keq. Babai e mbante te perqafuar qe ta ngushellonre sadopak por ai ishte edhe vet shume keq. Si cdo vit aty kishte ardhur dhe daja me tezen e Noemit. Vendosi lulet ne varrin e se emes dhe zemra i dhimbte kur shikonte foton e se emes aty. Nje foto ku ajo ishte duke buzeqeshur si nje engjell. I mungonte shume ajo buzeqeshje qe i shtonte jeten. Thone se koha i sheron plaget por kjo eshte nje genjeshter. Kishin kaluar 10 vite dhe ajo e ndjente te njejten dhimbje si te kishte ndodhur dje. Ajo u rrit pa nje nene.
Babai u martua qe Noemi mos e ndjente shume mungesen e nenes, por do te kishte qene me mir te rritej pa nje nene se te rritej nga vete djalli .
Kishte filluar te qante me ngasherima dhe iu luste nenes qe te kthehej. Dhe prane saj u afrua Moza e cila po bente rrolin e "nenes" per te.
Moza:"E dashur qetesohu ti e din qe ajo nuk mund te kthehet sepse te vdekurit nuk kthehen me ne jet, ti me ke mua une do te jem gjithmone me ty zemer."dhe e preku lehte ne krah.
Noemi:"Hiqi duart dhe mos me prek. Ti nene per mua te lutem shume mos me bej te qesh ti nuk ke qen kurre perkrah meje, kurre. Ke ber gjithcka qe vajza jote te jete gjithmon me lart se un dhe une te jeme poshte dhe tani ti ben sikur me don shume. Sa bukur din qe ta luash rrolin por mua nuk me ben dot per budallaqe sepse une e di shume mir se cfar njeriu je ti. Dhe tani mu hiq sysh dhe me ler te qet." Noemi e kishte humbur komplet kontrollin dhe ishte duke bertitur me sa te kishte ne koke. E shtyu me te gjith fuqin Mozen dhe po te mos ishte per krahet e Erionit ajo do te perfundonte ne toke. U largua duke vrapuar dhe u nis menjeher ne shtepine e Sares ajo ishte e vetmja qe mund ti gjendej prane ne ato momente te veshtira.
Ishte perballe me deren e shtepis se sares trokiti por asnje nuk pergjigjej, trokiti edhe nje here por asgje. Nxorri telefonin nga xhepi dhe e telefonoi.
Nderkoh Sara kishte shkuar me Xhonin, Krisin dhe Saren ne nje kafene. Degjoj zilen e telefonit dhe pa se kush ishte kur lexoi emrin e Noemit e hapi menjeher telefonin.
Sara:"Alo Noemi, cfare ka ndodhur pse me telefonove." Dhe kuptoi qe Noemi ishte duke qar. "Noemi zemer cfare ka ndodhur perse po qan, ku je me thuaj te vi menjeher aty." Krisi sapo e degjoi kete e hoqi vemendjen menjeher nga telefoni te cilin pak caste me pare po e mbante ne dore.
Noemi:"Sara jam te shtepia jote doja te qendroja tek ti per disa dit ne qofte se nuk e ke problem, te lutem sepse nuk dua te perballem me ate shtrrigen Mozen." Tha jo duke qare ne pamundesi per ti mbajtur lotet.
Sara:" Mire e dashur ti vetem qetesohu, jam aty per 5 minuta."dhe e mbylli telefonin.
Kris:" Cfare ka ndodhur." Pyeti menjeher ai.
Sara:" Mesa duket ka konfliktuar me njerken, kushedi cfare mund ti ket then ajo shtriga madje dhe sot."
Xhesi:"Pse cfare ka sot?"
Sara:"Sot mbush plot 10 vite qe mamaja e Noemit ka vdekur dhe ajo ne kete dite eshte gjithmone e shkatarruar. Tani me falni por duhet te largohem.
Kris:"Prit sepse te dergojme ne me makine mund te shkosh me shpejt."
Xhesi:"Po do te ishte me mire keshtu."dhe Sara nuk refuzoi me pas u nisem. Kur mberriten e gjeten Noemin te mbeshtetur te dera akoma duke qare. Sapo ajo pa saren iu hodh menjeher ne qaf dhe filloi te qante me shume.
Noemi:"Sara pse duhet te isha kaq fatkeqe? Pse? Cfare kam ber une per ta merituar kete. Te gjith me urrejn mua, por perse mua? Cfar i kam bere une asaj qe me trajton te ate menyre? Ne sy te babait tim ben sikur me don shume. Sot nuk durova dot ia perplasa te gjitha ne fytyre. Aty ishte edhe babi por a thua se do ta kuptoi se cfare po kaloj une? Jo ai nuk do ta kuptoi. Ai nuk e ka kuptuar kurre. Ai do te vazhdoj ti japi te drejte asaj neperkes qe e don vetem per ato drreq parash. Sa mire do ishte qe te mos ti kishim fare. Une nuk doja jete luksi une doja vetem maman time. Imagjinoj sa e bukur do te ishte jeta ime sikur ajo te ishte gjalle. Por jo une kam lindur qe te vuaj."tha cdo gje qe mbante perbrenda dhe ndihej me e qete tani por prap se prap nuk pushonte dot se qari. Hyri brenda ne shtepi me saren dhe pas saj hyne edhe Xhesi, Krisi dhe Xhoni. Noemi Nuk e kishte kuptuar akoma prezencen e tyre deri ne castin kur ktheu koken dhe u ndesh me shikimin e Kris.
Nuk e di ne qofte se ju ka pelqyer deri me tani historia por une po perpiqem te bej me te miren dhe shpresokj shume qe t'ju ket pelqyer.😘😘😘😘