kapitulli -13

286 21 9
                                    

Po i jepte makines si i cmendur dhe ishte nisur per te shtepia e sares sepse e dinte qe Xhesi ndodhej aty. Mberriti para shtepise doli nga makina dhe therriti Xhesin me sa te kishte fuqi te kishte.

Kris:"Xhesi... Xhesi hajde menjeher ketu." Xhesi u tmerruar kur pa vellain aq te acaruar.

Xhesi:"Kris cfare ka ndodhur." pyeti ajo por pergjigja qe mori nuk i pelqeu aspak.

Kris:"Ke filluar te besh edhe dashuricka tani ee? Ku eshte ai shkerdhata e mutit se do ta vras me duart e mia vetem po nuk e pash." Xhesi nuk dinte cfare te thoshte, si e mori vesh vall Kris per lidhjen e tyre.

Xhesi:"Kris un...." por Kris nuk e la te perfundonte.

Kris:"Cfar kujton ti se ha bar une dhe nuk do ta merja vesh. Hec tani futu ne makine dhe mos e zgjat se ta rregulloj une ne shtepi ty ph mos u merzit ti." Xhesi nuk e kundershtoi por po lutej qe Leo te mos dilte nga shtepia pasi Leo ndodhej aty sapo kishte mar vesh per Noemin kishte shkuar menjeher ta takonte. Por lutjet e Xhesit shkuan kot sepse Leo kishte dal sapo kishte degjuar te bertiturat e Kris.

Leo:"Cfare eshte duke ndodhur ketu?" Sapo mbaroi fjaline nje grusht perfundoi ne fytyren e tij.

Kris:"Ti shkerdhat muti me motren tim e gjete te tallesh bythen ti?" Dhe e kapi nga bluzja "me degjo me vemendje dhe mos te ta perseris me qendrroi larg Xhesit mos te te shoh me pran saj" Leo ia hoqi duart nga bluzja dhe foli.

Leo:"E para punes une nuk po tall bythen me motren tende une e dua ate dhe e dyta harroje une nuk do te largohem kurre nga ajo kuptove kurr dhe nuk te pyes ty sepse ketu nuk vendos ti se cfar te besh me jeten e saj.

Mesaduket Kris nuk i pelqeu aspak kjo pergjigje dhe vazhdoi ti gjuante me grushta Leos por edhe Leo ia ktheu po me te njejten monedhe.

Xhesi:"Ju lutem ndaloni." Bertiste ajo por as njeri nuk e degjonte.
Xhoni po mundohej ti ndante por ishte e pamundur. Kris po e mbyste me grushta Leon ishte ber si nje bish e tebuar.

Noemi:"Mjaft. Mjaft ju thash?"ishte ky ze qe e solli Krisin ne vete. Ky ze qe kaq shume e adhuronte. Sa here e degjonte kete ze rrahjet e zemres se tij pershpejtoheshin, ishte melodi per veshet e tij.
Xhoni e kuptoi menjeher qe arsya se perse Kris ndaloi ishte Noemi.

Kris":Xhesi futu menjeher ne makin ti"

Xhesi:"Jo" tha ajo me ndrotje.

Kris:"Cfar the ti" tha ai me i acaruar se me par.

Xhesi:"Jo nuk vi."

Kris:"Futu menjeher ne makin para se te vi te te kam per flokesh edhe ti e di shume mire qe une e bej kete gje." Ajo nuk kundershtoi me dhe u fut ne makine pas saj shkoi edhe Kris dhe me pas u larguan.

Te gjith kishin mbetur te shokuar nga ajo qe pane. Leo ishte shume i tensionuar nuk donte kurrsesi te ndahej nga Xhesi ai ate e donte me gjith shpirte. Ne shtepi ishte nje qetesi shurdhuese por kete heshtje e prishi Xhoni qe i cuditi te gjith me ate cfare tha.

Xhoni:"Noemi ti duhet te shkosh te flasesh me te."

Noemi:"Me ke duhet te flas?"pyeti ajo pasi nuk e kishte kuptuar cfare donte te thoshte Xhoni.

Xhoni:"Me Kris. Nuk e vure re dhe ti, sapo Kris degjoj zerin tend ai ndaloj menjeher se grushtuari Leon."

Noemi:"Po tallesh ti tani? Une nuk mund te flas me ate idjotin. Ai nuk ndaloj prej meje por thjesht kuptoj ate qe po bente."

Xhoni:" Po pra po kuptoi ate qe po bente. Kris do ta kuptonte vetem kur ai shoku jot aty do te ishte i vdekur nga duart e tij. Kam vite qe e njoh Krisin Noemi dhe e kuptoj shume mir ate."

Leo:"Noemi te lutem beje per mua." Nuk mund tia prishte dot Leos. Ai kishte qen gjithmon aty kur ajo kishte pasur nevoj.

Noemi:"Ne rregull do te shkoj te flas me te por e di qe kjo nuk ka per te funksionuar."menjeher Leo iu hodh ne qafe dhe e perqafoi fort fare.

Leo:"Je me e mira ne bote" tha ai dhe menjeher pas kesaj Noemi u nis per ne shtepine e Kris

Ishte rruges kishte vendosur kufjet dhe po degjonte kengen Led Zeppelin stairway to heaven (kenga lart⬆) ishte kenga e saj e preferuar. Ndodhej perball me shtepin e Kris dhe zemra po i rrihte fort. Mori guximin dhe trrokiti. Deren e hapi Kris dhe u cudit kur pa Noemin aty.

Kris:"Cfare kerkon ketu?" Pyeti ai me mendimin se ajo kishte ardhur per te takuar Xhesin. Dhe ai normale qe nuk do ta lejonte.

Noemi:"Erdha te flas me ty." Ai u cudit nga pergjigja e saj.

Kris:"Po fol."

Noemi:"Mund te ulemi ne ndonje kafene ketu pran te lutem sepse mund te flasim me qet." Dhe ai nuk kundershtoi por mbylli deren me celes dhe u nisen.
Kur mberriten Noemi nuk priti gjate por filloi te fliste.

Noemi:" Te lutem mos i nda ato nga njeri-tjetri ato duhen shume perpiqu ti kuptosh."sapo Kris degjoj se per cfare behej fjale nuk i pelqeu fare.

Kris:"Nuk dua ta diskutoj me kete gje une e kam vendosur ato nuk do te qendrojne me bashke."

Noemi:" Kris te lutem jepi vetem nje mundesi ti nuk e ke iden sa shume e don Leo Xhesin. Te lutem vetem njeundesi." Kris u mendua pak dhe me pas foli.

Kris:"Vetem nje mundesi por ne qofte se Xhesi lendohet nga ai sikur veten nje pik loti te dali nga syri i saj prej tij une do ta zhduk nga faqa e dheut."
E kishte degjuar mire apo jo ai sapo i dha nje mundesi. Menjeher iu hodh ne qafe Krisit. Nderkoh Krisit i shpetoj nje buzeqeshje i pelqeu shume ky perqafim. Sapo Noemi e kuptoi ate qe kishte bere u largua menjeher dhe u skuq ne fytyre.

Noemi:"Shume faleminderit" dhe menjehere u largua. Ndersa Krisit nuk i hiqej nga fytyra ajo buzeqeshje. Ai e kishte vendosur qe do te bente Noemin per vete me cdo kusht.



Si mendoni ju do arri Kris ta bej Noemin per vete?


Shpresoj qe t'ju ket pelqyer ky kapitull ju dua shumee😘😘


NOEMIDove le storie prendono vita. Scoprilo ora