Kapitel 5 - hottie

842 29 7
                                    

"Oh," ett liten stön slet sig ut ur min mun och Harry släppte sitt grepp om min midja.

"Vi ska plugga," sa han och började att gå. Jag sprang ikapp honom tills vi gick bredvid varandra en stund innan jag bröt tystnaden.

"Ska vi hem till mig?" sa jag lite försiktigt. det var säkrast att vara hemma hos mig.

Han nickade utan att titta på mig.

"Jag kan göra allt om du vill, för ingen vill nog vara med den andra," sa jag lungt och sedan svalade jag.

"Nej, det här ska bli roligt," sa han och samma smile som förut dök upp på hans läppar.

Han tittade på mig och sedan så var vi framme. Jag öppnade dörren och jag möttes av Niall som satt och tittade på tv.

"Vad gör han här," sa Niall och tittade argt på mig.

"Plugga," svarade jag och jag drog med mig Harry upp till mitt rum.

Harry såg allmänt förvirrad när vi väl hade kommit upp. Jag började genast att leta fram lite böcker och pennor som vi kunde använda, sedan så stannade jag upp och tittade på Harry som stod och rotade bland mina underkläder. Han tog upp ett par string trosor och flinade.

"Vad gör du pucko," sa jag kaxigt och drog igen lådan.

"Du är het för att gå runt med långa kjolar, skulle gärna vilja se dig i dom," sa han och flinade.

Jag tittade argt på han en stund inna jag fixade lite mer.

"Niall? Är HAN din brorsa?" Sa Harry helt spontant, man kunde nästan höra lite rädsla i rösten.

Jag nickade medan jag tog fram en extra stol så vi båda kunde sitta vi datorn.

"Du är ganska het Cara," sa han och flyttade sin stol närmre min. Jag flyttade ifrån han och bitch blickade han.

Jag tänker verkligen inte falla för honom, det är bara en grej i hans spel. Han tycker inte att jag är het.

"Det är fäst på Fredag, du ska med," sa han bestämt. Jag skrattade tyst och tittade på han och sa: "Jag ska ingenstans så fredag,"

"Så du ska vadå? Plugga? På en fredag?" Han tittade på mig och skrattade.

"Jaa..?" Det är väll typ det jag brukar göra?

"Så du är en sån där töntig tjej som gör läxorna och hänger med adelsmännen eller vafan det heter. Du vågar inte festa. DET är ditt problem," sa han och dom orden träffade mig. Aoutch.

"Du har säkert inte ens blivit av med oskulden, har du änns kyst någon?" sa han. Okej nu räcker det.

"Ska du säga killen med one night stands som kysstes tjejer hit och dit, som går och super sig full och vaknar i någon annans hus?" Sa jag argt och viftade med händerna i luften. Jag tittade på han och nu så var han också arg.

"Jag kanske inte har blivit av med oskulden, men jag har i alla fall ett liv," skrek jag nästan.

Han tittade djupt in i mina ögon en ganska lång stund tills han tog tag i min hand. Jag försökte försiktigt slingra mig ur hans grepp men han höll hårt. Hela jag var som spagetti jag kunde inte göra något.

"Jag vågar visst att festa," sa jag i formen av en viskning.

Han kom närmre tills han viskade tillbaka "jag hämtar dig vid 10"

----------------

Ohh.... Gillar Harry Cara? Eller är det Cara som gillar Harry?

Fortsätt att läsa så får ni reda på det :)

blev själv inte så nöjd över detta kapitel menmen...

Dark liesWhere stories live. Discover now