Still Nako pov
Weh aku dh lambat nk masuk kelas ke? Mana pulak buku ni?
Ok dh jumpa.Aku tutup loker terus berjln pantas menuju kelas.Sesampai aku tngk cikgu still belum masuk.Nasib baiklah kalo tk cikgu Kim mesti denda aku hiks hiks...
Cikgu Kim suka denda aku aku pun tk phm ngn dia tu lah.Apa kesalahan aku buat mesti dia boleh bau mcm anjing pulak dh nyampah siod nasib la cikgu kang biadap ngn cikgu ilmu tk berkat la pulak.
W.Y : wey aku dh bau minyak wangi cikgu Kim.
A.Y : dia mandi minyak wangi ke mcm pempuan siod.
btw A.Y ni Ahn Yujin dia pun bff sejati aku sejak sekolah rendah.
Aku : tule.Dh dh kite kutuk dia kang kita kene berdiri kt luar pulak😂😂.
W.Y : tau tk pe.
C.Kim : baiklah hari ada sorang murid dari kelas 1A3 akan berpindah ke kelas ni harap kamu semua terima dia sebagai classmate ok.
Sila masuk...Aku tngh pandang bawah meja sbb bosan tpi aku rasa pelik knp semua orng diam?
Bila aku angkat muka je rupanya dak popular yg pindah dlm aku. Dh sudah abis la.
Eomma tolong Nako classmate Nako akn jdi gila disbbkan mamat ni.
?? : anyeong *tunduk 90°* saya Park Jihoon.Saya rasa tu je kot sbb ramai yg dh kenal saya.
Bana dia gila berlagak mcm tenuk😂.
"Apa kene mengena ngn tenuk plk kali ni author"
"Author pun tk tau la Nako oi"
C.Kim : kamu boleh duduk di sebelah Nako.Nako sila angkat tangan.
Aku termenung dlm kelas bdk baik kan😂
C.Kim : Yabuki Nako!!
Bapak dia jejerit kt ank orng badak air tul lah.
"Author suka merapu eh"
"Suka hati aku le kacau je "Nako : n..n..nae
Bodo buat malu sial😑
Sumpah menyesal masuk sekolah ni.Jihoon dh duduk sebelah aku makcik and pakcik bawang dh get ready nk buat cite dh sbb aku dh bau bwng.
Waktu rehat
W.Y : jom mkn aku lapau.
A.Y: Jom,Nako jom?
Aku : kjp korang pi la dulu aku nk letak buku jt loker dulu.
W.Y : ok jumpa kt kantin.Jom Yujin.
Dah dua ekor rabbit kelaparan dh bla..
Seperti yg aku ckp tdi aku nk simpan buku dlm loker.
Ok dh siap simpan buku aku nk gi kantin.
Tngh syok syok jln si bebal dak popular tngh berlari berkejaran seindah bunga di taman ok merapu.Buat apa le dye kejar si Daewhi tu.
Eh jp jp dia lari kearah aku ke jgn langgar aku pls god.
5 saat...
4 saat...
3 saat ...
2 saat...
1 saat...
Iphone aku woi....
Dia langgar tngn aku and menyababkan iphone x aku melayang ke udara and jatuh.Apa lgi berlari ke iphone x le apalagi.Iphone aku tk leh nk bukak dh rosak....
Ok aku marah..Aku : Oi Park Jihoon apa yg kau dh buat ah Iphone aku dh rosak screen dh pecah disbbkan kau langgar tdi.
P.J : salah aku ke?
Aku : taklah salah beruk mana dtg main baling baling iphone aku ni ah.
P.J : kau panggil aku beruk.
Aku : terasa ke diri tu beruk hoho sian.
P.J : kurang ajar pun be....
Aku : sorry aku manusia tk mcm kau beruk nama dh le sama mcm subjek pendidikan jasmani.
P.J : main kasar dia ni siap kau nanti.
Aku : siap pegi mana pegi konsert WannaOne ke ?
A.Y : Nako,Jihoon tk yah nk gaduh la hal remeh je kot.
Aku : remeh ok kau iphone aku dh rosak di sebabkan si beruk ni.
P.J : nnti aku ganti yg baru le malas nk carik gaduh ngn kau si pendek .
Aku : kau tk ganti kaki ni sampai kt atas muka kau tau.
W.Y : kitaorng bla dulu tau bye.Jom Nako .
Tbc..
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐏𝐞𝐧𝐝𝐞𝐤
Fanfic[ Hey Pendek || Complete || 2019 ] + yabuki nako ♡ park jihoon. ☁️* ketinggian tidak bermakna bagi seseorang jika dia pendek itu bermakna dia sangat comel untuk dijadikan pasangan. Kata orang lelaki suka perempuan pendek dari dia betul ke ?