Zas a znova imagines...

155 26 2
                                    

Od tedy, čo s ním chodíš ( člen BTS ako tvoj priateľ).

Namjoon: Spravil by pre teba čokoľvek.
Veľmi ťa miluje a vždy ťa uprednostní pred prácou. Občas si robí srandu z toho, že si nižšia než on. Nenávidí chvíle, ktoré trávi bez teba. Lásku ti vyjadruje hlavne cez piesne. Keď sa rozprávaš s niekým iným a jeho ignoruješ, je veľmi smutný a občas ani neje.

Jin: Miluje ťa najviac na svete. Rád sa na teba pozerá, keď sa snažíš niečo uvariť aj keď to vôbec nevieš. Zakaždým ti volá z práce každé dve hodiny aby si bol istý, že si v poriadku. Vždy ho poteší keď ho za niečo pochváliš.

Yoongi: Keďže veľa pracuje, väčšinou je dosť unavený ale na teba si čas vždy nájde. Občas si ťa zoberie k sebe do štúdia a hrá ti na klavíri tvoje obľúbené piesne. Srdce mu vynechá úder vždy keď mu povieš obyčajné ,, Milujem ťa" a to už spolu chodíte nejaký ten čas.

Hobi: Predtým ako ste sa spoznali bol veľmi smutný a vždy chodil zo sklonenou hlavou. Dnes  mu dokáže vyčariť úsmev len tvoja prítomnosť. Stará sa o teba ako keby sa bál, že ťa stratí. Miluje keď sa mu hráš s vlasmi a snažíš sa rappovať jeho texty. V práci na teba stále myslí, no venuje sa aj práci. Rád ťa berie na dlhé prechádzky, po ktorých sa vždy zastavíte na zmrzline.

Jimin: Už keď ťa prvý krát uvidel tancovať na nočnej ulici v daždi vedel, že si pre neho tá pravá. Dokonca si myslel, že si anjel. Najskôr sa ťa hanbil osloviť, no nejako sa prekonal a teraz je jeden z najšťastnejších  ľudí na svete. Miluje na tebe úplne všetko. Keď sa bavíš s nejakým chalanom, je smutný ale ty mu to vždy vynahradíš. Radi spolu chodíte k moru a spomínate na spoločné zážitky.

Taehyung: Ak sa bavíš s niekým iným okrem neho, začne žiarliť a vždy každému dokazuje, že si len jeho a nikdy od teba neodíde. Rád sa s tebou naháňa po vašom dome a zakaždým to skončí v obývačke pri romantických seriáloch. Miluje ako sa s ním maznáš v posteli a ráno ho budíš s nežnými bozkami. Nevymenil by ťa za nič na svete. Si pre neho to najdrahšie stvorenie. Každý deň spolu chodievate na dlhé prechádzky a sledujete západ slnka. Vždy keď je búrka a ty si schovaná v posteli, príde za tebou, ľahne si k tebe, objíme ťa a šepká ti piesne na upokojenie pretože vie ako neznášaš búrky.

Jungkook: Občas sa k tebe správa ako k dieťaťu ale myslí to dobre. Rád sa ti hrá s vlasmi a počúva tvoj hlas. Vždy keď hovoríš aká si tučná, on ťa objíme a hovorí ,, Si to najkrajšie dievča na svete. Vôbec nie si tučná a aj keby, tak ja s tebou ostanem na veky. Už si tak nehovor, Zlatko." Miluje keď mu nečakane skočíš na chrbát a on s tebou behá hore dole. Hráte spolu rôzne hry a aj keď je v tom veľmi skúsený, s tebou väčšinou prehrá. Na tvoje narodeniny ti vždy kúpi veľkého maca a zoberiete ťa na tvoje obľúbené miesto. Znamenáš pre neho celý svet.

Just A.R.M.Y. will understandWhere stories live. Discover now