Zase...

148 22 7
                                    

Keď si príliš mladá, no on ťa aj tak miluje.

Namjoon: Y/n, aj keď máš len ... rokov, budem ťa milovať do konca môjho života. Nikto iný pre mňa neznamená to, čo ty.

Jin: To, že si mladá má kopec výhod. Môžem ťa naučiť veľa vecí a budeme mať na seba viac času.

Yoongi: Viem, že máš len ... rokov, ale to neznamená, že sa nemôžeme milovať. Vždy som chcel mať mladšie dievča a ty si ma očarila. Milujem ťa najviac ako sa len dá a kvôli tomu malému číslu ťa nehodlám opustiť.

Hobi: Slniečko, láska nezáleží od veku. Viem, že ja už nie som najmladší ale ani najstarší. Som rád, že tvoja láska ku mne je úprimná. Niektorý ľudia idú len po peniazoch ale ty si iná a to je jeden z dôvodov, prečo ťa milujem.

Jimin: Láska, aj keď si mladšia než ja, si rovnako vysoká, rovnako pekná, múdra, si proste ako môj obraz, od ktorého nedokážem odtiahnuť zrak. Nevšímaj si pohľady ostatných ľudí, keď nás vidia spolu. Len nám závidia naše šťastie. 

Taehyung: Vieš, pravá láska sa hľadá ťažko, no my sme sa našli celkom rýchlo. Vek je len blbé číslo, ktoré ľudia používajú ako výhovorku. Nie je zakázané pobozkať o pár rokov mladšieho človeka a nie je zákon, ktorý hovorí, že sa do neho nemôžeš zamilovať. Viem, že si ťa teraz nemôžem zobrať ale aj na to príde. Síce až o pár rokov ale aj tak sa to stane. Milujem ťa najviac ako sa len dá a ty mňa určite tiež. Chápem, že o mne nemôžeš kvôli môjmu veku povedať tvojim rodičom ale keď nadíde ten čas, tak z teba budú mať radosť a hovoriť ti, akého dobrého chlapa si si našla. A tým chlapom budem ja.

Jungkook: Nenávidím ľudí, ktorý nás odsudzujú len kvôli veku. Tu ide o lásku a nie o číslo. Dobre vieš, že by som ťa nevymenil za nič na svete. Náš vekový rozdiel je len skúškou, ktorá má zistiť, či ostaneme navždy spolu. Aj keď to pokladám za zbytočné, tak si pamätaj len tieto dve slová: Milujem ťa. 

Just A.R.M.Y. will understandWo Geschichten leben. Entdecke jetzt