Aaa o Meriç mi ?

1K 20 4
                                    

Sabah 8.00 idi annemin sesiyle uyandım.

*Haydi kalk Selin bugun misafirlerimiz geliyor.

*of yine mi o aptal misafirler. diye mırıldanıp gözlerimi ovuşturdum.

ve o sıcacık yatagimdan kalkıp elimi yuzumu yikamaya gittim.

Asagi indigimde annem coktan yemekleri dokturmustu. Sarmalar, dolmalar,kısır,makarna salatası,boyoz,pasta,kurabiye,pudingve vs..Annem icin misafir cok onemlidir.

*Anne bakiyorumda dokturmussun kimler geliyor soyle bakalim.

*Hani eski evde bi komsu vardiya onlar .

*Hangisi?

*Hülya teyzenler hani oglu vardı meric.

O an kala kaldım Meriçmi bu nasıl olur of insallah o gelmz o benim cocukluk aşkımdı onla aşk yaşamıslıgımiz var hatirlamaz galba yasananları yok yok hatirlamaz kucuktuk sonucta ama ben bile hatirliosam oda hatirlar off.

*Noldu Selin hadi odana uzerine duzgun bisiyler giy ayrıca mericte gelicekmis ozlemissinizdir birbirinizi.

Annem ne kastediyordu of o bilmioki askimizi herhalde arkas olarak kastetti.Ya gordulerse ozamanlar bizi hep masanin altina girer opusurduk daha 6 yasindaydik ahh ne sapikmisiz haa birde evcilik oynardik tabi bn anne olurdum oda baba... ic sesim kes lutfen.

Ustume hemen toz pembe belinden beyaz kusakli elbisemi altinada beyaz babetlerimi giydim.O uzun hafif dalgali altin sarisi saclarimida acik biraktim.Hafif bir makyajla tamamdim.

ding dang dong

kapi caliyordu ben ve annem hemen kapiya yoneldik annem kapiyi actiginda birde ne goriyim eski meric gitmis yeni meric gelmis.

O kahverengi saclari hafif kumral teni , yesil iri gozleri ve vanilya kokan parfumuyle harikaydi.

Cok degismisti tabi 10 yıl gecmisti gorusmeyeli.

Annem merhaba dedi tabi bende.

Hulya teyze hemen bni sapur supur opmeye basladi.

Meric ise elimi sikarak *Merhaba Selin . dedi

evet simdi sizi suprizler bekliyo okuyucularim diger bolum harika olucak :)))

Evcilik Oyunu...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin