PRIV

4K 216 45
                                    

louis91

Kochanie to nie tak, nigdy bym Cię nie zdradził. PRZYSIĘGAM! 

harrystyles

Nie, nie ma już kochanie to koniec Louis. Zdradziłeś mnie, najpierw to zdjęcie gdzie się przytulacie, a teraz olałeś mnie dla niej zamiast przyjechać do mnie i porozmawiać, a na tamtych zdjęciach wyraźnie widać, że się całujecie i jeszcze to jej zdjęcie z tym całusem w polik.

louis91

Nie! Nie zdradziłem Cię, to zdjęcie, na którym się do mnie przytulała nie ma znaczenia. Prawda, wczoraj mnie pocałowała, ale szybką ją odepchnąłem i powiedziałem jej, że nic z tego nie będzie bo kocham Ciebie Harry. A to zdjęcie co wstawiła wczoraj to tylko przyjacielski całus, przynajmniej z mojej strony. Przysięgam, że do niczego między nami nie doszło. Nie chcę Cię stracić, bo Cię kocham Hazza 💞 Wiem, że powinienem do Ciebie przyjechać, ale wkurzyłeś mnie i chciałem żebyś był zazdrosny. Jednak zrozumiałem, że ja nie chciałbym, żebyś ty spotkał się z jakimś innym chłopakiem lub dziewczyną. Wybacz mi skarbie... Zaraz do Ciebie przyjadę, ok? 

harrystyles

Nie, nie przyjeżdżaj! I Nie wiem Loueh, muszę pomyśleć. Zróbmy sobie na razie przerwę. 

louis91

Nie Harry, proszę Cię! 

wyświetlono 23:27

louis91

Dobrze krótka przerwa, ale wiedz, że ja i tak będę o Ciebie walczył i zależy mi na Tobie bardzo 💕

wyświetlono 23:46


Sexy Boy/ l.s ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz