Muz

175 16 1
                                    

Selam küçük veletler bölümün aşırı geciktiğinin farkındayım çok çok özür dilerim.Ayrıca bu bölüm çok kısa oldu ama bunu akşama uzun bir bölüm koyarak telafi edicem.Şu an bende Deren gibi bir oteldeyim ama maalesef ve havaalanında ne de otelde bir Ege yok neyse uzatmak istemiyorum multimedyaya Ege'nin (Brad'in dfghj) çok tatlı bulduğum bir gifiini koydum bcxhbchs umarım sizde beğenirsiniz ama beğenilmicek gibi değil ki .Birde şunu söylemek istiyorum Ege'nin ağzından olan bölümleri 20. Bölümde falan yazmak istiyorum çünkü daha çok erken neyse çok konusytum size iyi okumalar:)

''Sen ne dediğinin farkında mısın küçük velet ne sevgilisi?''diye sinirle çıkıştı zaten velet demesi yetmiyormuş gibi birde hesap soruyordu hem suçlu hem güçlü, deliye bak.

''Bana ve arkadaslarıma bulaşma bir dahada karsıma çıkma pislik herif''ben ne ara bu kadar sinirlenmiştim hayır yani banane daha dün tanıstıgım çocuk bana velet diyerek beni ağlatan gerzek değil midi karşımdaki?Hiçbirşey demeden karşımda ifadesizce yüzüme bakıyordu en sonunda konusmayı basarabildiğinde

''Neden bahsediyosun hiç anlamıyorum benim hiç sevgilim olmadı şu andada yok eğer sana Selin gelip Ege benim falan dedi ve sende inandıysan diyip güldü ve devam etti o zaman haberi kaynağından dinlemeden yorum yapma derim velet o benim platoniğim gibi bişey Demirin kardeşi olması nedeniyle sesimizi çıkaramıyoruz.''dedi ve beni çok pis göt etti bende öküzün trene baktığı gibi suratına bakakaldım.

''Tamam öyleyse bundan banane bu kadar ayrıntıya girmek zorunda mıydın merak etmicektim.''

Kimi kandırıyosun Deren tabikide edicektin

Of iç ses sus allasen sus.

Aslında evet merak edicektim hatta meraktan çatlicaktım bunu bende biliyordum ama herneyse işte of.

''İnanmicaktın ve kanıt isticektin,yalan mı?'' doğru söylüyordu .

''Tamam sen haklısın gerzek şimdi izin verde geçiyim.''diyip aradan sıyrıldım.Ben ne ara bu kadar odun oldum.Odunlara laf ederken sen odun oldun kütüğün en önce gideni oldun Deren aferin sana .

Arkamda şaşıran bir surat bıraktığıma eminim nerden bulaştım ben buna ya?

Otelin havuza giden iki tarafındada çimenler ve hamaklar olan yolundan ilerliyordum .Sanki güneş her zamankinden daha sıcaktı.

Bende oteldeki en sakin havuza doğru gitmeye basladım aquaparkın etrafındakiler çok kalabalıktı.

Sonunda en sakin olan havuza gelmiştimTam tahmin ettiğim gibi genç çiftler falan vardı bende üstümdekileri çıkarıp siyah biknilerimle havuza atladım .Ve yine su suyu çok seviyorum .

Suyun altında havuzu belki kaçıncı turlayışımdı Bilmiyroum herkes nerde sahiden bora ve ezgi nerde bunları düşünmeyi bir süreliğine bıraktım ve su yüzüne çıktım nefes nefese kalmıştım.

Bir kaç nefes alış verişinin ardından suya daldım ve dibe daldım ve bağdaş kurdum nefesim yettiği sürece orda kalmaya karar verdim.

Bir süre sonra nefesim tükendi ve suyun yüzeyine çıktım merdivenlere doğru yüzerken

''Deren biliyo musun egoistin tekisin''dedi bunu diyen Ege'ydi bana egoist demişti ben bunu onun yanına bırakır mıyım?,

Asla.

''Egee nerdesin seni göremiyorum egon heryeri kapladı''diye bağırıp etrafıma bakınmaya basladım bu halim onu çok rahatsız etmeye baslamıştı anlaşılan.

"Çok ciddiyim bana egoist diyene bak madem böyle davranıcaksın sen bilirsin mümkünse bir daha karşılaşmayalım."

Dedi ve beni öyle mal gibi bırakıp gitti.Ben senden bunun hesabını sormaz mıyım Ege Çetinbaş?

Küçük VeletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin