inselarea

5 0 0
                                    

"cascat" Buna dimineata Draga Jurnalule! Este ora 7:30 dimineata...Nu stiu de ce m am trezit acum....Intru la scoala la ora 13:00 astazi...Sper ca va fi bine ..Azi dau test la mate...Off...Ma rog...Hai sa iti explic ce am vrut sa zic prin capitolul trecut!
Deci eu am niste probleme emotionale deoarece multi isi bat joc de mine...Nu stiu dar orice as face dasesc ei ceva ca sa se i a de mine...Sper sa se repare pentru ca nu mai sunt puternica...Chiar incep sa plang dar nu mai conteaza sper sa mi revin...Dar acum hai sa ti vorbesc despre Marius,baiatul de care imi place🙈😍 El are 16 ani deabea impliniti si e in scoala cu mine,are ochi caprui...E divin:) ii place de mine si m a invitat la un suc dupa ore insa el e mai mare cu doi ani decat mine iar fratele sau Andrei e in clasa cu mine...Si ma cam place mi a spus...Dar nu stiu ce sa ma fac...Imainte se purta asa urat cu mine si ma jignea si eu il placeam ca proasta iar acum...El ma place iar eu nu...! Dar eu nu sunt ca el ...Eu sunt foarte prietenoasa:))) sper sa nu se supere pe mine ca ies cu fratele lui...!!!!
Dar hai sa lasam baietii hai sa ti povestesc de mine:)
Deci ma cheama Diana si am 14ani,ochi verzi spre galben(nu intreba) putin grasuta .......dar putin😂si Am parul castaniu cu o noanta de blond la varfuri...Nu am parul lung il am intre.Fac handbal de performanta si fotbal de performanta,am facut si inot si baschet si volei si am facut si dans si cor😂😂😂si mai multe dar sunt foarte multe...Ma rog, eu gandesc MEREU pozitiv:))) asa deci"TARRRR,TAAARRRRR"(suna telefonul) ...Da stai putin ca ma suna Alexia...
Convorbire telefonica:
-Hey ,Dia!
-Buna!❤
-Ce faci?
-Imi scri.....Bine stateam pe Instagram.
-super,vrei dupa ore sa mergem la bar?
-Nu pot ma intalnesc cu A...Mara cu Mara ma intalnesc.. poate maine...!
-A ok...Atunci ma duc sa mi fac hainele pentru scoala !
- ok,te pup,ai grija❤
-si tu Dia!❤❤❤
Nu puteam sa i zic tot Alexiei..Imi e frica sa nu se afle desi stiu ca Alex e cea mai buna prietena a mea...Trecand peste,eu trebuie sa ma pregatesc pentru scoala iti scriu in 20 de minute...Bye,bye❤

"peste 20 de minute"

Gata,mi am facut tot...Acum vorbesc cu Andrei...E mult mai ok...Nu mai e asa siropos cred ca i a trecut...O sa l intreb!:
-Ady ,tu ma mai placi?
-Nu,sunt ok acum!
-Doamne ce bine ,acum putem fii ca la inceput!
-da...
Da,deci i a trecut,ce bine!!Il iubesc ca oe un frate si nu am vrut sa l pierd ...Iar Marius m a intrebat daca vreu sa fim impreuna...E minunat..Chiar il iubesc!😍
Hai ca trebuie sa plec dar..."TARRRR,TAAARRR" cine mai e?🙃
Convorbire:
-ce faci Dia???
-Buna,bine tu?
-Bine...Nu mai pot trebuie sa ti zic ceva!
-ok Maria...Spune!
-Il sti pe Marius de la a 10 a F?
-Mda...De ce?
-il plac ...Si azi mi a facut cu ochiul si mi a zis ce faci pitico?❤❤❤
(stai ce....Nu cred!!!! adica el ne joaca pe degete pe amundoua?? las ca am eu ac de cojocul lui!)
-Maria....Pot sa ti zic ceva?
-da sigur😍😍😍
-el m a intrebat daca vreau sa fiu impreuna cu el si am iesit si gen eu sunt impreuna cu el...
-CE???? DE CAND????
-De azi de dimineata...
-Nu cred....Off...Nu imi vine sa cred....
-stiu dar o sa i dau o lectie ...A zis sa ne vedem dupa ore...Sa vii si tu pe ascuns ok?
-Bine...😞😞😞
-Bine,te pup ca trebuie sa ma duc la scoala!
-ok,pup pa!
-pa
Nu imi vine sa cred dar lasa ca vede el...Iti mai scriu cand ajung acasa!Te pup ,pa draga jurnalule!

povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum