ေမာင့္ ခ်စ္ေတးသြား 2

1.6K 74 30
                                    


Y ေျခလွမ္းလိုက္တိုင္း အေမြးအမၽွင္ကင္းစင္ေသာ ေျခတံသြယ္ေလးမ်ားက ခြဲထားေသာေနရာမွ ေပၚထြက္လာသည္... ေလွကား အတက္အဆင္းမ်ားတြင္ ေပါင္ရင္းထိေပၚသြားကာ အတြင္းခံထိ ျမင္ရသည္... y က မလန္းရင္လည္း အရွင္းမလန္း... လန္းၿပီဆိုပါကလည္း လိုက္မမွီ...

Y ေမေမက ..."ေတာ္လည္း ယြတယ္ေနာ္... ကြာလာတာ တစ္ရက္မျပည့္ေသးဘူး... လွလို႔ပလို႔"...

"ေမေမကလည္း... ေမေမ့သားက ေခ်ာင္မွာကပ္ၿပီး ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ေမွာင္မိုက္မေနပါဘူး"...

Y Blit ေလး lobby ေရာက္ေတာ့ y ရဲ႕ လက္ေလးတစ္ဖက္က တံခါးကို တြန္းလိုက္သည္... executive director ကားမွန္းသိ၍ Security ေတြ ႀကိဳဖို႔ေရာက္လာၾကသည္... y ေျခေထာက္တစ္ဖက္ကို အရင္ခ်လိုက္ေတာ့ ေဘာင္းဘီအကြဲေၾကာင့္ ေပါင္ရင္းထိ ေပၚသြားသည္... လက္တစ္ဖက္က Ipad ကို ကိုင္ကာ ကားေပၚက ဆင္းလိုက္ေတာ့ အကုန္လံုးရဲ႕ မ်က္လံုးေတြက y fashion ဆီမွာ... ျဖစ္ရပ္အစအဆံုးကို Cctv ျဖင့္ MD က ၾကည့္ေနသည္ကို y သတိမထားမိ... Executive Director ရာထူးႏွင့္ ယခု fashion က မသင့္ေတာ္ေပမယ့္ duty off ျဖစ္၍ y ဝတ္ဆင္ျခင္းျဖစ္သည္...

လူေတြရဲ႕ အၾကည့္ကို ဂရုမစိုက္ဘဲ မိမိဝတ္လာတဲ့ Fashion အေပၚ confidence ရွိျခင္းသည္ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုျဖစ္သည္... ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ ေဘာင္းဘီအကြဲဝတ္ထားေသာ္ျငားလည္း ျပစ္မ်ိဳးမွဲ႔မထင္ ေျခတံမ်ားေၾကာင့္ မရွိန္သြား... ေျခလွမ္းတိုင္းကို ရဲတင္းစြာ လွမ္းၿပီး HR department ကို သြားလိုက္သည္...

Coffee table တြင္ ေျခခ်ိတ္ထိုင္လိုက္ၿပီး HR manager ကို ေစာင့္ေနလိုက္သည္... HR manager က အသက္ ၃၀ ေက်ာ္ လူရြယ္တစ္ဦးျဖစ္ၿပီး ေခ်ာတယ္လို႔ နာမည္ႀကီးသည္… ဟိန္း သူငယ္ခ်င္းလည္း ျဖစ္သည္... MD ဟိန္းကေတာ့ CCTV ကေန ထိုင္ၾကည့္ေနသည္... Mgr ေရာက္လာေတာ့ y ကို ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္... ကိုလင္းသစ္ မ်က္လံုးမ်ားသည္ y ေပါင္ေလးမ်ားထံေရာက္သြားသည္....

"ကိုလင္းသစ္... y ခြင့္လာတင္တာ... လစာမဲ့ အကန္႔အသတ္မရွိ ခြင့္ယူမယ္... မေပးရင္ ထြက္စာတင္မယ္... ကိုယ္စားလွယ္ လႊဲေပးခဲ့မယ္... ကိုလင္းသစ္ လက္မွတ္ ထိုးမေပးရင္ CEO ဒယ္ဒီႀကီးဆီက ေတာင္းမွာေနာ္"... y ေလသံေလးသည္ Executive Director ေလသံမဟုတ္ဘဲ ကာလာနည္းနည္းေျပာင္းထားသည္...

ေမာင့္ ခ်စ္ေတးသြား (မောင့် ချစ်တေးသွား)Место, где живут истории. Откройте их для себя