ေမာင့္ခ်စ္ေတးသြား 1

2.6K 64 11
                                    

"ေမာင့္ ခ်စ္ေတးသြား"

Presented By ေခတ္သၽွန္လင္း@y

“သစ္ပင္ေလးေတြ ရွင္သန္ေစ” Season 0 မွ Section တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္… “သစ္ပင္ေလးေတြ ရွင္သန္ေစ” ကိုေတာ့ Season 1 လို႔ y ဖန္တီးထားၿပီး 2017 တုန္းက တင္ဆက္ေပးခဲ့ပါတယ္… အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ unpublished ခဲ့ၿပီး 2018 လက္ရွိမွာ ျပည့္စံုေစမယ့္ Edition တစ္ခုအေနနဲ႔ ျပန္လည္တင္ဆက္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္…

ေက်းဇူးရွင္ ခင္ပြန္းႀကီးဆယ္ပါးကို ဦးထိပ္ပန္ဆင္၍ စာေရးသူမ်ား, LGBT မိသားစုဝင္မ်ား, LGBT supporting မိသားစုဝင္မ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ y မွ အလိုျပည့္ေသာခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္ ျပည့္စံုပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔သလိုက္ပါသည္...

"အသက္မဲ့" သီခ်င္းေလးရဲ႕ ပိုင္ရွင္ အဆိုေတာ္ ကိုသားႀကီးကိုလည္း Credit ေပးပါတယ္ခင္ဗ်ာ

----------------------------------------------------------------------------------

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ျပည္လမ္းမေပၚရွိ အစိမ္းႏုေရာင္ မွန္ျပတင္းမ်ားရွိရာ Shwe Hintha Luxury Condominium ႀကီးက ေနေရာင္ျခည္ႏုေလးမ်ားေအာက္တြင္ ရဲဝံ့စြာ ေတာက္ပေနသည္... အင္းယားကန္ကို မ်က္ႏွာစာယူထားေသာ ၾကင္စဦး ထြဋ္ဟိန္းေမာင္@ေမာင္ နဲ႔ y@ဟန္ေန တို႔၏ ခ်စ္အခန္းေလးသို႔ အလင္းေရာင္မ်ားက တိုးလုေနၾကသည္...

အလင္းေရာင္ႏုေလးမ်ားေၾကာင့္ y လူးလြန္႔ထလာကာ မ်က္လံုးႏွစ္ဖက္ကို ပြတ္သပ္လိုက္သည္... လည္ပင္းမွ ဆစ္ကနဲ ျဖစ္သြား၍ လည္ပင္းေလးကို ကိုင္စမ္းရင္း ညက ခ်ိဳၿမိန္ေသာနာက်င္မႈအျဖစ္ေလးကို သတိရကာ ေဘးကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ y ကို မ်က္မွာမူၿပီး အိပ္ေမာက်ေနေသာ ေမာင္... ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္တည္းက ဒီအခန္းေလးကို ရင္းနီးခဲ့ေပမယ့္ ခုလို ရင္ခုန္ရသည့္ အေျခအေနေတြ မဖန္တီးျဖစ္ခဲ့... အခုေတာ့ ဒီအခန္းေလးထဲမွာ ေသြးသားကႀကိဳးေလးေတြ ကခဲ့ၾကသည္မွာ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုတိုင္ခဲ့ေလၿပီ... မျပဌာန္းထားတဲ့ ဥပေဒေအာက္မွာ ႏွစ္ဦးသေဘာတူ လက္ထပ္ခဲ့သည္မွာလည္း ယခုအခ်ိန္ထိ လန္းဆန္းေနသည့္ ေန႔ရက္ကေလးအျဖစ္...

ခႏၶာခ်င္းရင္းနီးခဲ့သည္မွာ ပထမဆံုးအႀကိမ္ မဟုတ္ေတာ့ေပမယ့္ အခုထိ ရွက္ေနမိသည္... y မ်က္ႏွာေလးနီရဲသြားသည္... ေမာင့္ကို ခ်စ္လို႔ ေယာက်ာ္းေလးဆိုသည့္ ဆႏၵလိုအပ္ခ်က္ေတြကို ၿဖိဳဖ်က္ကာ ပါရမီျဖည့္ဖက္ မွတ္တိုင္ စိုက္ထူခဲ့သည္... ေမာင့္ ကို ခ်စ္ပါသည္... ျမန္မာျပည္ထိပ္တန္း ဆရာဝန္ မန္းေနဂ်င္း ဒါရိုက္တာတစ္ဦး ျဖစ္လို႔ ခ်စ္တာ မဟုတ္... ဆယ္စုႏွစ္တစ္စုေက်ာ္ y အခ်စ္တုန္႔ျပန္မႈကို လူသားပီသစြာ ေစာင့္ဆိုင္းတဲ့ ေမာင့္ ကို ခ်စ္တာပါ... ခုတင္ေပၚမွာ အိမ္ေထာင္ဦးစီးပီသၿပီး ျဖစ္ရပ္တိုင္းမွာ ဖခင္တစ္ေယာက္လို ေစာင့္ေရွာက္ေပးတဲ့ ေမာင့္ ကို ခ်စ္တာပါ... y ရဲ႕ ပိုင္ဆိုင္မႈေတြကို ေမာင့္ရဲ႕ ထိပ္တန္းပိုင္ဆိုင္မႈေတြနဲ႔ အေရာင္တင္ေပးတဲ့ ေမာင့္ကို ခ်စ္တာပါ... ေမာင့္ ကို ခ်စ္တယ္...

ေမာင့္ ခ်စ္ေတးသြား (မောင့် ချစ်တေးသွား)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora