4

369 30 28
                                    

თავი 4

როცა ვიხსენებ რომ ის იდიოტი არსება რომელიც წეღან ვნახე შეიძლება ჩემი  ნახევარ-ძმა იყოს ცუდად ვხდები .არა რა მასხრად ამიგდო . ვიღაც იდიოტმა არსებამ ... მოიცა რა ერქვა ჯი..ჯა..ჯუუ... ჯამშუტა ? მაიცა ეს რა სახელია ჯიმშერი ? ფუ შენი ან რანაერი სახელი ქვია დამემტვრა ენა და გადამეწვა ჩემი სანაქებო ტვინი .
   ფილმის ყურების სურვილიც რომ არ გაქვს ადამიანს მაგის.  გამო ყველანაერი ხასიათს კლავს და ანადგურებს , ფეხქვეშ თელავს და მყრალი ნასკის სუნით  გაგუდული ადამიანის მსგავსად ასალმებს სიცოცხლეს . ნეტავ ტვინის ნატამალი მაინც უდევს ?! არადა რამხელა თავი აქვს .    გადაშენებაზე თუ არ უფიქრია არაუშავს საკმაოდ ახალგაზრდაა ეხლა იფიქროს , მაგრამ მაგაზე ფიქრსაც ტვინი უნდა .
   აუ მეფსია ... სიბნელის მეშინია ეს დედანატირები სახლში ყოველთვის გვენთო პატარა ნათურები ოთახის იქით.  ჯანდაბას ჩუსტები ამოვიცვი და ოთახი დავტოვე დიდი ბოდიალის შემდეგ რაღაც ოთახი ვნახე დერეფნის ბოლოში მეც რა მინდოდა შევაღე და ამის დედაც ბალიში მომხვდა სახეში . მაიცა ესვინ მესროლა ამას თავში მტრედები ხომ არ ყავს .
   ასიანი არაა ტვალეტი მაგრამ მეფსია არა უკვე ისიც მინდა . არ შეიძლება ვანა თუ მაქვს ტვალეტიც მანდ მქონდეს ? რაარის არადა დარწმუნებული ვარ სხვა ოთახებს აქვთ .
   ისე მინდა საჭირო ოთახში რომ ჩემს წინ ატუზულ არსებას ვერ ვამჩნევ და თვალების აქეთ -იქით ცეცებას ვიწყებ არადა ბნელა . უცბათ ჯამშუტას თუ ჯიმშერის ოთახში შუქი ინთება და მის გამოდებილებულ მაგრამ გამწარებულ სახეს ვხედავ . შემდეგ კი ჩაღიმებას და სიცილისგან უკვე იატაკზე წევს ...
- ღმერთო , მამა , თედო ძია , ვანო პაპა აუუუუ - იხევა სიცილით მე კიდევ მის ოთახს ძლივს ვშორდები .- აუჩ ისა არ გეტყოდი მაგრამ მეშინია აქ არ ქნა და ტვალეტი პირველ სართულზე თეთრი კარი რომაა იქაა - ძლივს მოითქვა სული და მითხრა შემდეგ კი სახე დაასერიოზულა და კარები მიიხურა .
  ამ წამს მოვტვინე რომ ჩემს წინ უმაისუროდ იდგა იმ მომენტში და თავი აქეთ-იქეთ გავაქნიე შემდეგ კი საჭირო ოთახისკენ გავიქეცი. ღამის 3 საათზე აბიგაილს ვემესიჯებოდი ნუ მისთვის დაახლოებით შუადღეს და ისიც მოვუყევი რომ იდიოტი ნახევარ-ძმა მყავს . ნახევარი საათი ვიჯექი და ძლივს ავდექი აი შემდეგ კი მივხვდი რომ მაგრად მეძინებიდა და ოთახში ძლივს ავედი ფეხები დამიბუჟდა .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

impossibleWhere stories live. Discover now