Prolog

640 75 57
                                    

Kończy mi się czas i zdaję sobie z tego sprawę. Jeśli nie odnajdę dziewczyny z pierwszego zdjęcia, podzieli ona losy tych z płyty.Przede mną leży kolejna paczka, napis na niej głosi: To ostatnia podpowiedź. 
   Boję się ją otworzyć. Nie wiem, co tym razem zastanę w środku. Może to być zwykła kartka, ale równie dobrze zabity kot.
   Ukradkiem pociągam nosem, starając się wyłapać, czy nie śmierdzi. Brak smrodu wydaje się dobrym znakiem, ale nie mogę wykluczyć tego, że po prostu jest dobrze zamaskowany.Gram w chorą grę, którą muszę wygrać. Nie wiem, dlaczego to ja zostałam wybrana do tej roli, ale nie mogę się wycofać.
   Stawka jest zbyt wysoka.W końcu zbieram całą odwagę, przypominając sobie, że ta dziewczyna gdzieś tam jest, nieświadoma tego, że jeśli jej nie odnajdę, zagra pierwszoplanową rolę w horrorze.
   Biorę do ręki scyzoryk i wbijam go delikatnie w taśmę, która ochrania pudełko przed rozpakowaniem. Zamykam oczy, wiedząc, że jeśli je otworzę, mogę ujrzeć coś, czego nigdy nie chciałabym zobaczyć.
   Głęboki wdech i wydech. Otwieram je, a po sekundzie zamykam z powrotem. Zdecydowanie nie chciałam tego zobaczyć.Mam ochotę po raz kolejny się poddać. Chociaż przez chwilę wyobrazić sobie, że to wszystko nie dzieje się naprawdę. Jednak pudełko jest prawdziwe, tak samo jak znajdujący się w nim palec i mała kartka z podpowiedzią: Jej zawód

 Jednak pudełko jest prawdziwe, tak samo jak znajdujący się w nim palec i mała kartka z podpowiedzią: Jej zawód

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Piekielna Paczka(PREMIERA 23 CZERWCA) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz