- მე და ლისა პარკში წასვლას ვაპირებთთ დაიყვირა თეჰიონმა და სანამ ვინმე რამეს ეტყოდა ხელი ჩამკიდა და დიდი სისწრაფით ორივე გავიქეცით, რადგან ორივემ ვიცოდით რომ მათაც მოუნდებოდათ წამოსვლა.
- იცი ლისა პარკში არ მივდივართ.
- ჰმმ სად მივდივართ? (მე)
- ამას მალე გაიგებ მითხრა თეჰიონმა სიცილით.
დაახლოებით ნახევარ საათში ულამაზეს ადგილას ვიყავით.
- თ თეჰიონ აქაურობა ძალიან ლამაზია ვუთხარი გაოცებულმაჩვენ სკამზე ჩამოვჯექით.
- ლისა იცი უზომოდ შემაყვარე თავი, მაგრამ არ მეგონა ოდესმე ვინმე გულწრფელად თუ შემიყვარდებოდა. ისე შემიყვარდი ვერ გავიგე. შენი ქცევებით, შენი ხასიათით და აღარაფერს ვამბობ შენს სილამაზეზე. ასე როგორ გალამაზდი ამ სამი თვის განმავლობაში? მითხრა სიცილით თეჰიონმა.
მე თეჰიონს მხოლოდ გაღიმებული ვუყურებდი.
- ახლა ვაცნობიერებ რომ დიდი შეცდომა დავუშვი როცა მახინჯი გიწოდე. ლისა მაშინაც არ იყავი მახინჯი შენ ძალიან საყვარელი და ბავშვური იყავი, თუმცა შენი ბავშურობა მაღიზიანებდა რადგან უკგე მეცხრე კლასში ვიყავით, მაგრამ ყველაფერი შეიცვალა მეათე კლასში. ახლა შენ უბრალოდ უნაკლო ხარ. შენ გახდი ჩემი ცხოვრების აზრი. მსიამოვნებდა როცა გაწვალებდი და გაეჭვიანებდი, მაგრამ საშინლად ვბრაზდებოდი როცა სხვასთან გხედავდი და მაშინ სულ მთლად გავგიჟდი ბობის რომ აკოცე, მაშინ უბრალოდ ისეთი გრძნობა მქონდა სახელს ვერ დავარქმევ. მოლედ ლისა ძალიან მიყვარხარ და მაინტერესებს შენ გულწრფელად გიყვარვარ თუ არა და მაინტერესებს რატომ შეგიყვარდა ადამიანი რომელიც სიცოცხლის სურვილს გაკარგვინებდა.
- თეჰიონ ძალიან მიყვარხარ, მაგრამ რატომ? ამაზე პასუხი არ მაქვს. დიდიხანია მიყვარხარ, მე მაშინაც მიყვარდი როცა საუკეთესო მეგობრები ვიყავით. ვუთხარი და თავი დავხარე.
მე და თეჰიონმა ბევრი ვილაპარაკეთ. სასტუმროში ღამე მივედით. მე ჩემს ოთახში ავედი და დავიძინე.
დილით გვიან გავიღვიძე. ტელეფონი ავიღე და სწორედ ის დამხვდა რასაც ველოდი, ათი გამოტევებული ზარი ჯისუსგან, ათი როსესგან და 20 ჯენისგან.
- ჯაბდაბა ვთქვი და მაშინვე ჯენის გადავურეკე
- ალო ჯენ რა ხდება? (მე)
- გოგო დაგავიწყდა? დღეს ხომ კონცერტი გვაქ, აეგდე დროზე საწოლიდან და წამოდი. მისამართს გამოგიგზავნი. მითხრა ჯენიმ და გამითიშა.
მე მაშინვე წამოვხტი საწოლიდან, 5 წუთში გავემზადეათ წუთში დანიშნულების ადგილას ვიყავი.
- ვაუუუ ჩემი გოგო ულამაზესია და ძალიან სექ......
- ჩუუუუ ვუთხარი და თითი ტუჩებთან მივუტანე.
ყველაფერმა კარგად ჩაიარა. ჩემი სკოლა მეორე ადგილზე გავიდა. ლილიმ და თეჰიონმა აღარ შეასრულეს თავისი ნომრები. თეჰიონმა ჩემზე და ქაიზე იეჭვიანა, რაზეც მე და ქაი მთელი დღეა დავცინით.
- ლაოო იეწვიანეეოო ვუთხარი სიცილით ტაეს.
- კარგი რა ძმაო, ამაზე როგორ იეჭვიანე. საუკეთესო მეგობრები ვართ, ძლივს შეგიყვარდა და გეგონა იმ გოგოს წაგართმევდი? ამბობდა სიცილით ქაი.
- ხოო ვიცი რო არ უნდა მეეჭვიანა და ნუ დამკლავთ რაა თქვა თეჰიონმა სიცილით.
- ისე ლისა ეგ ტანსაცმელი აღარ გაიხადო, სულ ეს უნდა გეცვას ძალიან გიხდება თვალს ვერ გწყვეტ მითხრა თეჰიონმა.
- თუ ასე გინდა კარგი ვუთხარი და დავეკრიჭე.
- დღეს მაგრად უნდა გავერთოთ, ბოლო დღეა მაინც.
(ქაი)
- წამოდი კლუბში წავიდეთ წამოიყვირა ჩანიოლმა.
მას ყველა დავეთანხმეთ. უკვე საღამოა, ყველა ჩვენ ოთახებში ავედით და გავემზადეთ. ათ წუთში მზად ვიყავიდაბლა ჩავედი, ყველა მე მელოდებოდა.
- ჰეიი გოგონი ძალიან ლამაზი ხარ, მაგრამ ძაან მოკლე კაბა ხომ არ არის? მითხრა თეჰიონმა სიცილით, წელზე ხელი შემომხვია და ჩემი ტუჩები დააგემოვნა.
- წავედითთ დაიყვირა ჯენიმ და ჩანის მანქანაში ჩახტა. როსე ჯიმინის მანქანაში ჩაჯდა, ჯისუ ჯინის, მე კი ტაეს ჩავუჯექი მანქანაში, დანარჩენები ერთ მაქანაში ჩასხდნენ.ესეც ახალი თავი. იმედია ძალიან არ დავაგვიანე❤❤❤💜
დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ❤🌸🌸🌸❤❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BEST OF ME (დასრულებული)
Фанфикეს ფიკი არის ლისაზე, რომელიც პირველ კლასიდანვე ბულინგის მსხვრეპლია, თუმცა მეორე კლასში ის დაუმეგობრდება ერთ ბიჭს სახელად თეჰიონს. ისინი საუკეთესო მეგობრები გახდებიან. დრო გადის ორივე იზრდება, თეჰიონი ლისას მიატოვებს და მალევე ლისა მისი ბულინგის მსხვ...