15 თავი

909 83 6
                                    

კლუბში როცა მივედით ცეკვა დავიწყე. გაუჩერებლად ვცეკვავდი, მაგრამ მალე დავიღალე და ბართან ჩამოვჯექი. თეჰიონი თავისთვის ცეკვადა. მე ძლიერი სასმელი შევუკვეთე. ერთი ჭიქა დავლიე და მაშინვე მომეკიდა. თეჰიონმა ჩემი შეჩერება სცადა, მაგრამ ამაოდ.
შემდეგ ბარმენთან მივარდა და იკითხა რა დამალევინა, მანაც უპასუხა რომ რაც ვუთხარი ის მომცა. - კარგი რა თეე უბრალოდ ვიცეკვოთ (მე)
- წამოდი ლისა მითხრა, მაგრამ ძლივს დავდიოდი. მან ხელში ამიყვანა, მანქანაში ჩამსვა და სასტუმროში მიმიყვანა.
თეჰიონმა თავის ნომერში შემიყვანა და საწოლზე დამაწვინა.
- აუ არ წახვიდე ვუთხარი და მაშინვე გადავეშვი სიზმრების მორევში.

დილით თავის ტკივილით გავიღვიძე. წამოვჯექი და დავინახე თეჰიონი რომელიც ჩემს გვერდით იწვა და ტკბილად ეძინა.
მალევე ტელეფონის ხმა მომესმა. მაშინვე  ვუპასუხე, რადგან არ მინდოდა თეჰიონს გაღვიძებოდა.
- ლისა ახლა 9 საათია, ათის ნახევარზე აეროპორტში იყავით შენ და თაე. მითხრა და გამითიშა მაშინვე.
- თეე გაიღვიძე ვუთხარი და ნაზად ვაკოცე ლოყაზე. მან მაშინვე გაიღვიძა და გულში ჩამიკრა.
- თეე უნდა ადგე აეროპორტში უნდა წავიდეთ ვუთხარი და მისგან თავი განვითავისუფლე.
თეჰიონი წამოდგა, მალევე გაემზადა, მე კი ჩემს ნომერში შევედი და გავემზადე

 თეჰიონი წამოდგა, მალევე გაემზადა, მე კი ჩემს ნომერში შევედი და გავემზადე

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

მე და თეჰიონი გავეშურეთ აეროპორტისკენ.
ჩასხდომა მალევე დაიწყო. მე და თეჰიონი ერთად დავჯექით. მე მას ჩავეხუტე და დავიძინე. ისევ ჯენის ხმამ გამაღვიძაა, რომელიც   ისევ ფოტოებს გვიღებდა.
- ჯენი რაში გჭირდება ეგ ფოტოები? (მე)
- ამ დღეებს გავიხსენებთ და ვიმხიარულებთ მითხრა ჯენიმ და თვითმფრინავიდან ჩავიდა.
მე და თეჰიონიც ჩავედით.
მეორე დღეს სკოლაში უნდა წავსულიყავი.

დილით ადრე გავიღვიძე და მოვწესრიგდი

დილით ადრე გავიღვიძე და მოვწესრიგდი

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

მე და თაე სკოლაში ერთად წავედით. ყველა გაოცებული და დაბოღიმილი სახით გვიყურებდა. გაკვეთილებმა უაზროდ ჩაიარა. სკოლიდან როცა მივდიოდი, წინ სამი გოგო გადამეღობა.
- თეჰიონს თუ არ დაშორდები მოგკლავთ
- ოჰოო მართლაა ვუთხარი და ისტერიკული სიცილი ავტეხე.
- ხოო მითხრა და დანა ხელში აათამაშა. დანის დანახვაზე მაშინვე დავსერიოზულდი. ამ სამი გოგოსგან თეჰიონმა მიხსნა.
- ჰეიი დააგდეთ დორზე ეგ დანა და ლისასაც თავს გაანებებთ. თუ გგონიათ რომ ოდესმე თქვენთან ვიქნები ძალიან ცდებით უთხრა მათ ტაემ და იქაურობას მომაშორა. 
- ლისა გინდა დღეს სასეირნოდ წავიდეთ? (თეჰიონი😍)
- რათქმაუნდა ვუთხარი ღიმილით. კარგი ოთხზე გამოგივლი. მითხრა თეჰიონმა და წავიდა.

*  *  *
უკვე ოთხი საათია, მე თეჰიონს ველოდები და აი ისიც.
- ჩემო ლამაზო როგორ ხარ ? მკითხა და ჩამეხუტა.
- კარგად შენ? ვკითხე ხალისიანად.
- მეც კარგად ვარ. წავიდეთ? (თეჰიონი)
მე თანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე.
- დღეს ფეხით ვარ. მითხრა თეჰიონმა და დამეკრიჭა😁😁😁😁
მე და თეჰიონი პარკში წავედით და ამერიკულ გორკებზე დავჯექით.
- აუუ თეჰიონნნ მეშინიააა ვყვიროდი და თეჰიონს ვეხუტებოდი.
- ნუ გეშინია მიყვიროდა ის მაგრამ მას ჩემზე მეტად ეშინოდა.
- ძლივსს გადავრჩითთ დავიყვირე და ცეკვა დავიწყე.
თეიონგი ვიდეოს მიღებდა და ხითხითებდა. შემდეგ ეშმაკის ბორბალზე დავჯექით და მოკლედ მაგრად გავერთეთ  რაა.
გზაზე გადავდიოდი როცა თეჰიონის ყვირილის ხმა გავიგე
- ლისააა ყვიროდა თეჰიონი და ჩემსკენ მორბოდა, მე გვერძე გავიხედე და დავინახე მანქანა რომელიც ჩემსკენ დიდი სისწრაფით მოდიოდა. მე ერთ ადგილას გავიყინე. რომც გავქცეულიყავი მაინც ვერ მოვასწრებდი გაქცევას.

დადამმ ესეც ახალი თავიი❤🌸🌸🌸💜💜💜იმედია მოგწონთ💜დააკომენტარეთ და დაავოუთეთთ🌸😂❤❤✋

BEST OF ME (დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora