-Νίκος-
Ο Χρονόμου μίλαγε ασταμάτητα και ο Νίκος είχε βαρεθεί την ζωή του. Ο Γιώργος προσπαθούσε να παρακολουθήσει το μάθημα, αλλά τα μάτια του έκλειναν.
"Μην κοιμηθείς", ψιθύρισε ο Νίκος στον Άγγελο.
"Δεν κοιμάμαι"
"Ξάπλωσε πάνω μου αν θες ρε, δεν φαινόμαστε, κάθεται ο Σπύρος μπροστά"
Εδώ και μέρες έψαχνε αφορμή να τον κάνει να τον ακουμπήσει. Δεν ήξερε γιατί, αλλά η επαφή του χεριού του με το δέρμα του ήταν πολύ χαλαρωτικό για αυτόν.
"Δεν θέλω ρε άσε με"
"Καλά"
"Νίκο άλλη μια φορά και βγαίνεις έξω", Ο Χρονόμου φώναξε.
"Μάλιστα, κύριε"
Είχε νεύρα φαίνεται. Μάλλον θα είναι γιατί τον χώρισε η άλλη ηλίθια η Ειρήνη. Ο Νίκος το ήξερε ότι τον απατούσε με τον Φάνη, αλλά δεν ήθελε να τον πληγώσει. Ήθελε να το μάθει μόνος του.
~~~~~~
Είχαν περάσει κάποια λεπτά από την προηγούμενη μικρή συζήτηση. Το μάθημα δεν έλεγε να τελειώσει.
Ο Νίκος έστρεψε το κεφάλι του και κοίταξε τον Άγγελο. Ήταν τόσο ωραίος ρε φίλε.
Ο Νίκος έσκυψε πιο κοντά του.
Τα πρόσωπά τους ήταν πολύ κοντά το ένα στο άλλο. Ένιωθε τις ανάσες του.
"Θες να πάμε για καφέ μετά; Τελευταία ώρα, είναι και Παρασκευή..."
"Και δεν πάμε... Θα τα πούμε καλύτερα κι όλας"
~~~~~~
Μπήκαν στο Cassandrio, και πήγαν στο πιο απομακρυσμένο τραπέζι.
"Είσαι καλά ε;"
"Εσύ τι λες;"
Ο Νίκος απλά κατέβασε το κεφάλι του.
"Ξέρω πως είναι ρε βλάκα. Είναι όμως μόνο μια σχέση. Δεν είναι και τόσο τρομερό. Αυτή είναι ηλίθια και σε παράτησε."
"Το ξέρω... Αλλά την αγαπούσα. Όσο μπορούσα ήθελα να μείνει αλλά δεν.."
"Εγώ να ξέρεις πως θα είμαι πάντα εδώ... Ό,τι μου το λες, όσο προσωπικό και να είναι."
"Είσαι από τους καλύτερους μου φίλους, μα και βέβαια θα στο έλεγα"
Ο Άγγελος έγειρε μπροστά με αποτέλεσμα να είναι ξανά πολύ κοντά τα πρόσωπά τους.
"Απλά-"
"Το ξέρεις οτι σ'αγαπάω ε;", είπε ο Νίκος καθώς έπιασε το κεφάλι του Άγγελου με τα δύο χέρια."No homo".
"Το ξέρω γαμω"
Ο χρόνος σταμάτησε γύρω τους. Στο κόσμο υπήρχαν μόνο αυτοί. Τα μάτια τους είχαν καρφωθεί πάνω στου άλλου.
"Θα παραγγείλετε;"
____________________________________
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΚΛΕΣ, ΤΟ ΣΙΠ ΜΑΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
YOU ARE READING
Richkids
FanfictionΔεν φαίνεται τι και αν συμβαίνει κάτι μεταξύ τους. Όμως αυτοί ξέρουν καλά ότι κάτι υπάρχει.