5

1.1K 50 2
                                    

"ΞΥΠΝΆΤΕ ΡΕ"

"ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΓΕΛ-"

"Νίκο;"

------

"Τι κάνετε ρε"

"ΧΑΧΑΧΑΧΑ"

Στο σπίτι, είχαν μπει κάπου στα 10 παιδιά. Ο Βασίλης, ο Χρήστος, ο Τάσος, η Ελένη, ο Γιάννης και κάποιοι άλλοι που ο Νίκος δεν μπορούσε να διακρίνει.

Ο Άγγελος είχε σηκωθεί και κοίταζε με χαρά τους φίλους του. Ο Νίκος δεν είχε καταλάβει τι ένιωθε. Χαρά; Φόβο; Δεν ήταν σίγουρος, πάντως χάρηκε πως κανείς δεν υποψιάστηκε τίποτα.

"Φαντάζομαι τούρτα φέρατε", είπε ο Άγγελος πηγαίνοντας στο δωμάτιο του.

"Βέβαια, πρώτο κομμάτι δικό μου γιατί εγώ την πλήρωσα", πετάχτηκε ο Χρήστος.

"Που πας;", ρώτησε ο Νίκος.

"Να αλλάξω ρε. Θες να έρθεις;"

"ΧΑΧΑ όχι"

"Κρίμα"

~~~~~~

Σβήσανε την τούρτα, και κάθησαν να ακούσουν τραγούδια και να κάνουν βλακείες, όπως κάνει κάθε έφηβος.

"Μπύρες φέρατε;"

"Βέβαια ρε, δεν είναι και οι γονείς εδώ, ό,τι θέλουμε κάνουμε"

"Ωραία"

Ο Άγγελος είχε παρατηρήσει τις γρήγορες και επίμονες ματιές που του έριχνε ο Νίκος. Ό,τι είχε γίνει το βράδυ, δεν έπρεπε να το μάθει κανείς. Το ήξεραν και οι δύο πολύ καλά. Όχι γιατί ήταν λάθος, φίλοι ήταν.

"Τι τον κοιτάς"

"Μο- τρόμαξα ρε βλάκα"

Μόλις γύρισε είδε τον Τάσο να κοιτάει στην κατεύθυνση που κοίταζε ο ίδιος.

Τότε παρατήρησε πως είχε καρφωθεί κανονικά στον Νίκο.

"Τίποτα μωρέ,"

"Οκεεευ"

------

"Πώς πέρασες χτες;"

Ο Νίκος γύρισε και είδε τον Άγγελο πίσω του, κρατούσε δύο μπύρες"

"Μια χαρά, για εμένα;", ρώτησε δείχνοντας την μπύρα"

"Ναι, όλη δικιά σου"

Ο Νίκος πήρε την μπύρα και κοίταξε τον Άγγελο. Φαινόταν... σχεδόν λυπημένος;

"Είσαι καλά; Έλα ρε βλάκα είναι τα γενέθλιά σου! Χαμόγελα λιγο!"

Ο Άγγελος χαμογέλασε. Ήταν αυτό το χαμόγελο που σε κάνει να θες να φιλήσεις κάποιον.

"Έτσι να σε βλέπω"

"Απλά ένιωσα κάπως χτες"

"Τι εννοείς; Έκανα κάτι που δεν έπρεπε;"

"Όχι απλά... Δεν..είναι σωστό; Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω."

"Δεν σκοτώσαμε άνθρωπο. Είμαστε κολλητοί, δεν μπορούμε να κοιμηθούμε μαζί; Σιγά"

"Τι θα νομίζουν οι άλλοι;"

"Εσύ τι ΘΕΣ να νομίζουν;"

Ο Άγγελος άρχισε να σκέφτεται. Τι ήθελε να νομίζουν οι άλλοι; Τι πιστεύει ο ίδιος;

"Δεν ξέρω"

"Κανείς δεν ξέρει. Δεν νομίζω να το θεωρούν κακό να κοιμηθούν δύο φίλοι μαζί"

"Ναι δίκιο έχεις..."

"Στο κάτω κάτω ,δεν κάναμε και τίποτα"

"Όντως"

"Ωραία. Τώρα πήγαινε να φας τούρτα, θα στην φάνε όλη, μπέρθντει μπόι"

"Πάω", είπε ο Άγγελος γελώντας με το σχόλιο του Νίκου.

____________________________________

Η ιστορία καταλήγει βλακεία αλλά προσπαθω οκ;

____________________________________

RichkidsWhere stories live. Discover now