Prológus

247 13 5
                                    


Katherine könnyeivel vívott egy hatalmas harcot, nem akart gyengének mutatkozni, nem akarta, hogy az emberek butának, naivnak és gyengének gondolják. Azt akarta, hogy úgy tekintsenek rá, mint egy erős nőre, ki nem sebezhető, kár, hogy viszont nagyon is az volt. Bármennyire is próbált a külvilág számára erősnek mutatkozni. Liam Payne, az ifjú pszichológus irodájának kemény bőrfotelén ülve gondolkodott el azon, hogy még is mi a pokolért van itt, miért osztja meg bánatát egy idegennel? Az, ami vele történt, csak is rá tartozik, senki másra.

- Kat, tudnom kell mi történt, mi történt veled, és legfőképp Harryvel! - Liam próbálta ösztönözni a lányt, hogy meséljen neki a fájdalmairól, viszont Katherine nem volt hajlandó többet elárulni neki, nem akarta elmondani neki a teljes történetet, leginkább azt nem akarta, hogy megtudja azt, hogy Harry halála óta fél év telt el, de ő még mindig egy szikrányit sem tudta feldolgozni, nem akarta, hogy megtudja, még mindig heves érzelmeket táplál iránta. - Csak úgy tudok neked segíteni, ha hagyod. - a férfi még mindig nyugodt s türelmes volt. Segíteni akart ezen a lányon, hisz ez volt a munkája.

- Nem, nem fogok. Nem fogok olyanról beszélni, ami összetörte a szívemet, nem fogok beszélni arról, ami széthasította a lelkemet! - Katherine az utolsó szavakra nagyobb hangsúlyt fektetett, szerette volna, ha Dr. Payne kicsit jobban megértené őt, ha nem kezelné gyerekként, valójában viszont az volt, egy gyerek. Úgy viselkedett; ha beszélt volna és nem kezdett volna nyavalyogni, már rég túl lenne rajta, és Liam idejét sem rabolná tovább.

Senki nem tudja mi történt azon az éjjelen, mikor Harry Stylest utoljára látták élve. Csak Katherine és Harry, de már csak a lány van birtokában az információknak, aki viszont semmi áron nem akar beszélni róla sem a családjának, sem a barátainak, de még ennek a furán kedves dokinak sem. A rendőrség eleinte őt okolta Harry haláláért, viszont ezt az opciót akkor félre dobták, mikor látták őt összeomlani.

A lány akárhová pillantott, akármire gondolt, csak egy egyszerű csokis tortára, már is Harry jutott eszébe. Megszállott lett, a fiú megszállottja, ki az életet jelentette neki, s még most is ő a mindene, annak ellenére, hogy már nincs az élők soraiban.


All the love,
Alexa xx

Split / h.s.Where stories live. Discover now