Bölüm 1

62 7 6
                                    

öncelikle hikayemi merak ettiğin ve bir şans verdiğin için teşekkür ederim .

hikayemde yazım yanlışları olursa da şimdiden senden özür diliyorum . Dilerim ki hikayemi hiç sıkılmadan okur ve zamanını boşa geçirmediğini düşünürsün .Elimden gelen beynimden geçen her kelime ile elimden geleni yapacağıma emin olabilisin . Vote & yorumlarınızı bekleyeceğim .



Annesinin işleri dolayısıyla istanbul'a taşınmak zorunda kalan Kayla bu şehirde hiç alışık olmadığı insan tipleri ile karşılaşır . bu durum onu oldukça rahatsız etse de bu durumdan yararlanmayı iyi bilir ve bu fikir oldukça hoşuna gider . amacına ulaşmak için zorlu bir yolu vardır . bakalım Kayla bu yolu geçebilecek mi? intikamı için hedefine ulaşabilecek mi ?

BÖLÜM 1

Sabahın köründe elimde tuttuğum kolileri eve taşırken ben hala buraya geldiğimiz için isyan ediyordum tabi içimden çünkü annemin duymasını istemiyordum . Annem tanıdığım en fedakar insandı oda çok yorulmuştu hemde fazlasıyla fakat yorulduğumu belli edersem benim işi bırakıp dinlenmemi söylerdi . kolileri çok büyük olmayan iki katlı eve taşıma işi bitince annem eşya taşıyan asansörlü kamyonet sahibine para verirken bende içeriye geçtim ve eve girmesini bekledim . Annem Pisikolog olduğu için tek başına bir evi geçindirecek gücü vardı .Annem içeri girip karşımda ki düzensiz koltuklardan birine kendini atarken sordu "Aç mısın ? hemen bir şeyler söyleyelim "ben cevap vermeden kendi sorusunu kendi çoktan cevaplamıştı . seviyordum bu kadını hatta aşıktım ben bu kadına . annem hayranlık dolu bakışlarla baktığımı görünce suratında şaşkın ve tatlı bir ifade gördüm cevap verme gereksinimi duyarak "hiç" diyerek cevapladım . gülümseyerek arkasını dönüp ilerlerken bana bakmadan konuştu "yemekler gelene kadar git bir ılık duş al " dediğini yapıp merdivenlere doğru ilerledim . odama girdiğimde eşyaların hepsi bir yerde olduğunu görünce ilk önce onları yerleştirdim .ve ılık bir duş almak için banyoya girip ılık bir duş aldım yemeklerin geldiğini haber veren annemi daha çok bekletmemek için pijamalarımı giyip aşağıya indim yemek yerken annemle sohbet ediyorduk konu okuluma gelince "okul kaydını yaptırdım ÇAĞIRAN KOLEJ'i " dediğinde anneme baktım ve "anne koleje gitmek istemediğimi daha ne kadar dile getireceğim . kolejler her şeyi para olan insanlarla dolup taşıyor ben fazlayım orya ."dedim kolejlerden nefret ediyordum . bu yüzden fazla kavga etmiştim bu kavgalar çoğu kez söz ile biten kavgalar değildi . Annem de bunu gayet iyi biliyordu annem "Kayla bunun farkındayım annecim fakat hiç tanımadığımız hakkında iyi yada kötü hiçbir yorumumuz yokken seni devlet okuluna gönderemezdim. " haklıydı o da beni korumak istiyordu her anne gibi . onu üzmemek için kabul ettim ve annemle yediklerimizi topladıktan sonra zaten temiz olan eve eşyaları yerleştirmeye başladık . Evi düzene soktuğumuzda annem duş alıp sabah yürüyüşüne çıkacağını söyledi annemle neredeyse hiçbir huyumuz benzemezdi o çok enerjik ben çok üşengeç . annem yürüyüşe çıktığında bende odama çıkıp uyudum .

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin