Portal muzyka.interia.pl opublikował artykuł o BTS. Jak mówi tytuł: BTS zamieszani w skandal. Menedżment zespołu przeprasza, Jimin ubrał patriotyczną koszulkę, która była ponoć symbolem totalitarnym.
Według rabina Abrahama Coopera z Centrum Szymona Wiesenthala członkowie BTS powinni przeprosić za swoje zachowanie.
"Noszenie podkoszulka, który naśmiewa się z ofiar bomby atomowej to najnowszy incydent tego zespołu kpienia z historii" - stwierdził.
Cooper odniósł się również do zdjęć, na których członkowie BTS pozowali w czapkach z emblematem oddziałów SS, które zajmowały się zarządzaniem obozami koncentracyjnymi.
"Oczywiste jest, że ta grupa, która w przeszłości była zapraszana do przemawiania w ONZ, jest winna obywatelom Japonii i ofiarom nazizmu przeprosiny" - stwierdził.
"Jednak to nie wystarczy. Ci, którzy promują karierę tej grupy są zbyt pewni siebie. Efektem jest przekonanie młodych ludzi, że fanatyzm i nietolerancja jest fajna. Menedżment tej grupy, nie tylko jej członkowie, powinni publicznie przeprosić" - czytamy w oświadczeniu.
Przypomnijmy, że Półwysep Koreański był okupowany przez Japonię od 1910 roku. Po 35 latach i zakończeniu drugiej wojny światowej, wojska japońskie opuściły te tereny, a niedługo później doszło do wojny w Korei, czego efektem był podział na Północ i Południe.
[...]
Menedżment zespołu ustosunkował się do kontrowersji wokół boysbandu i wystosował specjalne oświadczenie. "Chcemy przeprosić za nieumyślne zadawanie bólu i cierpienia wszystkim dotkniętym przez reżimy totalitarne i tym dotkniętym użyciem broni atomowej" - czytamy w komunikacie Big Hit Entertainment, agencji promującej grupę.
W oświadczeniu menedżerowie BTS podkreślili, że wokaliści nie wspierają żadnych systemów totalitarnych i skrajnych grup politycznych. Oficjalne przeprosiny zostały wysłane stowarzyszeniom reprezentującym ofiary bomb atomowych w Japonii oraz przekazano je do Centrum Szymona Wiesenthala.
- możemy przeczytać w artykule.
Według mnie zrobili z tego za dużą aferę. Jimin na pewno nie ubrał tego z myślą, by wzbudzać kontrowersję i wyśmiewać Japonię. A poza tym "Efektem jest przekonanie młodych ludzi, że fanatyzm i nietolerancja jest fajna.", jak to zobaczyłam, to myślałam, że mnie pierdolnie. Kurwa BTS są nietolerancyjni! Hahhaahaha, śmieszne, kurwa w chuj. Niech sami się zastanowią, czy oni są tolerancyjni, gdy patrzą na homoseksualistów z obrzydzeniem.
A wy co o tym sądzicie?
CZYTASZ
Życie kpopera~
Random! DUŻO BTS Jak wiemy, życie kpopera różni się od życia innych ludzi xD Ja pokaże tu, jak wygląda moje życie jako kpoperka. WARNING! może zawierać śladowe ilości wulgaryzmów, pojebanych myśli jak i treści nieodpowiednich dla dzieci (i osób starszy...