První polibek
~Jin~
Vaříte spolu v kuchyňi.
Nejde ti rozválet těsto. Jin si stoupne za tebe. Svoje ruce dá na tvoje. Rozvalujete spolu těsto.
Otočiš se na Jina " Jsi nejlepší " Usměješ se na něj.
" Já vím " Zaculí se.
Hrála si uraženou a chystala se odejít. Jin tě chytl za zápěstí, přitáhl k sobě a políbil.~Namjoon~
Vaše první rande byla katastrofa. Šli jste do restaurace, tam Namjoon zjistil, že nemá peněženku. Rozhodli jste se, že půjdete do parku. Tam tě do hlavy trefil létající talíř. Namjoon se ti vysmál, strkla si do něj, popošel do zadu a šlápl do psí hromádky, ťed ses smála ty.
Začalo pršet. Bylo už pozdě a autobusy nejezdily a než byste došli k němu, byli byste celý promáčený. Rozhodli jste se, že půjdete do altánku, který byl v parku. Seděli jste na lavičce. Byla ti zima. Joon si sundal bundu a nasazoval ti jí na ramena.
Pohlédla si do jeho krásných očí. Namjoon se začal přiblížovat a spojil vaše rty v jedno.~Yoongi~
Yoongi byl tvůj první kluk. Chtěla si aby vám to vydrželo, protože si ho měla opravdu ráda. Procházeli ste ruka v ruce nočním Soulem.
" Chtěl bych ti něco ukázat " Řekl a usmál se. Zakryl ti oči.
" Až tak joo " Ušklebila ses a Yoongi tě někam pomalu vedl.
Šli ste poměrně dlouho a tebe už bolely nohy. Neslyšela si už žádný auta, lidi, žádný hluk. Yoongi se najednou zastavil. Dal ti ruce pryč z očí. Stáli ste na jakémsi kopci, z kterého byl vidět celý Soul.
" Než jsem tě potkal, chodil jsem sem dost často, protože jsem se cítil sám " Smutně si na něj pohlédla. " Ale teď, když mám tebe " Otočil se čelem k tobě " Cítím něco jiného " Přitáhl si tě do dlouhého polibku.~Hoseok~
Sral na nějakou romantiku. Jen co jste přišli k němu domů přimáčkl tě na dveře a dlouze políbil.
~Jimin~
Poprvé si přespávala u Jimina. Byla si nervózní.
Nakonec to skončilo velmi dobře.
Objednali jste si pizzu a koukali na horor, z kterýho se Jimin malém posral, poslouchali hudbu a tancovali.
Šli jste už do postele.
Koukali jste na sebe mezitím si Jimin hrál s tvojí rukou.
Položil tvoji ruku na jeho tvář. Chvíli jste na sebe jen zírali, pak se začal Jimin přibližovat a ty s ním.
Spojil vaše rty do dlouhého polibku a začal prohlubovat.
Po vášnivém líbání jsi se otočila, Jimin tě chytil kolem pasu a hlavu zabořil do tvých vlasů. Spokojeně jste usínali.~Tae~
Koukali jste se na film. Na klíně si měla položenou misku s popcornem. Tae se chtěl natáhnout pro popcorn, ale ty si misku vyzdvihla do vzduchu a vyplázla na něj jazyk. Zakřenil se na tebe a začal se sápat po misce. Ty si se nedala a snažila se od něj dostat popcorn co nejdál. Tae na tebe spadl. Popcorn se vysypal na koberec. Tae na tebe ležel a tobě se zrychloval dech. Koukali jste si do očí. Sundal ti z tváře vlasy. Chytl tě za ni a políbil.
~Jungkook~
Jungkook tě doprovázel domů z kina. Stáli jste u vchodových dveří. Koukali jste na sebe dobrou minutu a Jungkook se začal pomalu přibližovat. Chybělo pár milimetrů a Jungkook se zastavil. Byl tak stydlivý. Bylo ti to trapné a chtěla si couvnout. Jungkook tě chytl za pas a přisál se na tvé rty.