~18~

1.3K 58 4
                                    

Člen BTS jako tvůj přítel
Valentýn

~Jin~

Když odemkneš dveře od vchodových dveří do obličeje tě praští příjemná vůně jídla.
Dojdeš do kuchyně, kde je na stole tvé oblíbené jídlo kolem jsou svíčky a v kbelíku s ledem drahé šampaňské.
Spatříš Jina s růží v ruce.
Jin: Šťastný Valentýn lásko

~Namjoon~

Chtěl uvařit, ale věděl, že to opravdu nebude dobrý nápad.
Proto pronajal chatku na Hawaii kam tě vzal a užili jste si nejlepší Valentýn.


~Yoongi~

To by nebyl Yoongi, aby nezapomněl.
Myslel si, že je Valentýn v srpnu lol.
Proto pronajal billboard u tvé práce, kde bylo napsáno co všechno pro něj znamenáš.
Jako třešnička na dortu ti Yoongi v kvádru hrající na klavír, který se tam záhadně objevil na ulici, složil pro tebe písničku, kterou přede všemi lidmi zazpíval.

~Hoseok~

Hoseok má naplánovaný Valentýn půl roku dopředu.
Vzal tě na luxusní romantickou večeři.
D O F R A N C I E.


~Jimin~

Po příchodu z práce tě překvapila cestička z plátků růže, která vedla "překvapivě" do ložnice.
Polonahý Jimin svírající obrovskou bonboniéru.
Nevěděla si jestli si dát dřív Jimina nebo bonboniéru.
No.
Volba byla jasná:)



BONBONIÉRU.



~Taehyung~

Vzal tě do Disneylandu.
Koupili jste si stejné princeznovské šatičky a fotili se u každé věci.
Nakonec jste to zakončili pořádnou romantikou v posteli.

~Jungkook~

Sladký Kookie věděl jak na to.
Nebyla si přímo velký fanoušek romantiky.
Jednoduše ti koupil čokoládu, kytici růží a pak jste si dali dlouhou koupel ve vaší velké vaně.







Po dlouhé době vás opět zdravim. Jelikož už me psani těchto příběhu jednoduše nebavi a ani napady se mi nedostávají tuto knihu ukoncim do 20 dílu. Užijte si víkend!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 15, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

bts imagines Kde žijí příběhy. Začni objevovat