Un individ

106 8 0
                                    

Cine ești? Un om, un simplu ins înzestrat cu calități și defecte. Ce te face unic? Existența ta, însă de ce există în continuare un termen de comparație între tine și altcineva de pe planeta asta? De ce ești mereu comparat cu alții? Dar mai interesant, de ce ești comparat cu alții doar pe domeniile in care nu excelezi? De ce ești certat pentru că ești mai ... decât X?? De ce ești comparat, în contextul în care noi, ca niște ființe ale naturii, suntem diferiți prin absolut orice criteriu? Cum de doar defectele ți se văd în societate?? Cum de singura diferență admisă de restul lumii este atunci când tu ești în poziția celui de jos, însă binele nu îți e recompensat, ba chiar simți din ce în ce mai mult că e degeaba? De ce simți că munca ta este degeaba, hobby-urile tale sunt doar niște aberații fără sens care nu îți aduc nimic în viață? De ce te simți degeaba? De ce, în ciuda faptului că familia, prietenii, rudele, țin la tine și îți vor binele, nimeni nu te poate scoate din pâcla aia neagră? Știi despre ce vorbesc, norul ăla negru care ți se pune pe cap, te blochează de orice ajutor, fie că-l ceri, fie că suferi în tăcere doar că nu vrei să îi încarci pe ceilalți cu "ale tale". Daca ceri ajutorul, nimeni nu este pentru tine, ești singur și părăsit de oamenii ăia de "încredere" la care "poți apela mereu". Dacă suferi în tăcere, măcar ești singur, dar nu le strici buna dispoziție a celorlalți, să ai mai multe motive de ce să te învinovățești. De ce te simți ignorat? De ce simți că părerea ta nu contează, de ce simți că existența celorlalți ar fi mult mai bună fără implicarea ta? De ce, pur și simplu, te simți bine cu "prietenii", dar nu te mai simți chiar așa...bine. De ce te simți exclus, chiar dacă în inima ta ții la oamenii ăia, iar ei spun că țin la tine? Cum se face că tot ce faci bine este aruncat pe geam, odată cu efortul tău, pasiunea și ființa ta? Cum se face că doar greșelile îți sunt băgate in cap ca fiind prea multe, prea repetate, ajungând într-un final să accepți existența ta precum o greșeală?? De ce te consideri greșit? Stricat??? Unde ești? Te-ai pierdut? Ești bine? Ești singur...

Why?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum