Поредната история, която ще види бял свят едва след много, много дълго време, имайки предвид вече доста обемистия списък от бъдещи проекти, които се редят на опашка за вниманието ми. Тази книга е вдъхновена от една от любимите ми исторически личности - Елизабет Баварска, императрица на Австро-Унгария, по-известна като просто Сиси, и се казва "Императрицата в клетка"
Ето го и резюмето:
Някъде през далечната 1845 година едно петнадесетгодишно момиче от малко източно херцогство бива отведено до сватбения олтар, за да стане императрица на Фагорийската империя.
София бива представена на императорския двор, без да осъзнава, че сама подписва обществената си присъда. Строгите правила и остарелите порядки не се нравят на младата императрица, която е принудена да се бори ежедневно за глътка свобода. Изкусна ездачка, умела в стрелбата с лък и талантлива с думите с думите и перото, една надраснала времето си жена тлее бавно зад златните порти на двореца Уайтмоор.
¤
Допълнителна информация: Книгата е част от цикъла "Изковаването на вечността", към който принадлежи и двулогията "Кралска династия" с двете си книги - "Тежестта на короната" и "Пречупена корона", както и още няколко единични книги, за които все още няма да ви споделям нищо, но ако сте обърнали внимание на дадената с наклонен шрифт локация преди началото на някои от авите на "Тежестта на короната", може би се досещате, че Уайтмоор е кралския дворец в столицата на Марсияния, Уестърей. Може би се чудите, защо сега се намира в накаква си Фагорийска империя, но търпение, уверявам ви, че ще получите отговора на този въпрос съвсем скоро. ;)
Както знаете след като обърнах гърба си на фентъзито, с неговия далечен братовчед, алтернативната историческа фикция, изградихме особено силна връзка. Имам идея за няколко сюжета на книги, базирани върху реалната европейска история, но развиващи се в същия свят като двулогията "Кралска династия" и свързвани в някаква хронологична последователнот, затова реших, че вчесто да ги разхвърлям като самостоятелни електрони, би било по-удобно за мен и най-вече за читателите, да ги систематизирам в един цикъл и така, при това съвсем скоро, се роди цикълът "Изковаването на вечността".
YOU ARE READING
Royalty | Trailers & Aesthetics
Diversos▪︎Book & Character Trailers | Trailer Shop - CLOSED ▪︎Aesthetics ▪︎Simple draft covers _____________________ . . . _____________________ © Gergana Slavkova