İlk bölüm🐼

9 1 4
                                    

Bugün yine aynadaki görünüşüme bakarak lanetler okudum. Kendimi sevmezdim hiçbir zaman. Kilolu sivilceli gözlüklü biriydim. Herkesin bakıp birdaha baktığı tipler olur ya işte insanlar da bana bakıp birdaha asla bakmazlar. Ya da beni görmezler farketmezler. Bu yüzden çok arkadaşım da yoktur.

Aynanın karşısından çekilip üzerime olup formamı geçirdim. Sanki her gün kilo alan bir yapım vardı. Çünkü 1 ay önce aldığım formanın şuan bana olmaması ancak böyle açıklanabilirdi.
Biraz dar olsada giyebildim. Aşağıya inip annemin hazırladığı sofraya oturdum. Ne yazık ki okullar başlayalı 3 ay olmuştu başlıyordu. Lise 3.  sınıftım. İstemeyerek de olsa birşeyler atıştırıp çantamı da alıp evden çıktım. Okuluma giden otobüs durağına geldim ve otobüsü beklemeye başladım. Kısa süre sonra beklediğim otobüs geldi ve en arkadaki koltuğa oturdum. Benden sonra yanımdaki koltuğa biri daha oturdu kim olduğuna bakmak için başımı yana çevirmemle bana bakan bir çift gözle karşılaştım. Gülümsedi.
"Merhaba ben Burak"elini uzatmıştı. Konuşmuştu.Ama bu çocuk fazla karizmatikti.
"Merhaba bende Elif, tanıştığımıza sevindim."
"Bende öyle. Şey Ben bir lise arıyorum. Belki biliyorsundur." Çocuk benim olduğum liseden bahsediyor olmalıydı. Başımı salladım.
"Biliyorum aynı yere gidiyoruz. Kaçıncı sınıf öğrencisinin?"
"3 sınıf öğrencisiyim sen ?"
Başımı sallayıp "evet bende"diye cevap verdim.
Çok geçmeden lisenin bulunduğu sokağa varmıştık. Biz yanyana yürürken insanlar dönüp bize bakıyorlardı. Haklılardı tabi ultra karizmatik bir çocuklar okulun en rezil kızı yanyana yürürse böyle olurdu. Ben düşüncelere dalmışken Burak beklediğim bir soru sordu.
"Neden herkes bize öyle bakıyor? Üzerimde herhangi birşey mi var yoksa?!"
Diyip üzerini gösterince gülmeye başladım.
"Hayır benim yüzümden bana bir baksana?" Diyip kendi üzerimi gösterdim. Bana şöyle bir bakıp,
"Ne varmış sende ki?" Gözlerimi devirip 'ciddi mısın sen?' bakışı attım.
"Ben bu okulun en iğrenç kızıyım. Yani en azından öyle görülüyorum. Cirkin, gözlüklü, sivilceli ve kiloluyum. İnsanların bize böyle bakması normal." Bunları söyledikten sonra yavaş yavaş dolan gözlerim ve çatallaşan sesimle umutsuz bir vaka gibiydim. İlk birkaç dakika gözlerime baktı ve konuşmaya başladı,
"İnsanları kim takar ki umurumda değil sen benim ilk en iyi arkadaşımsın anlaştık mı ?"diyip elini yumruk yaptı. Eline çakmam gerektiğini son dakika farkettim.
"Anlaştık"dedim ve yumruğuna yumrukla karşılık verdim.

                                 🐼

Derslerden sonra öğle arası vaktiydi. Deniz kankamla birlikte kantine indik.(Deniz benim en iyi kız arkadaşımdır. Ve benim aksinme okulun en güzel 4 kızı)
Kantine gidip masalardan birine oturduk. Ben bir simit aldım. Deniz de bisküvi yiyordu. Herkes kendi halinde takılırken okulda benimle sürekli dalga geçen ve Denizi de kendi tarafına çekmek isteyen o lanet kızlar geldi. Lanet dediğime bakmayın 3 kişilik grupları okulun en güzel 3 kızı oluyorlar. O yüzden Denizi de yanlarına istiyorlar. Ama Deniz onları istemeyince bana sataşıyorlar.
Deniz kulağıma "başlıyoruz bugünlük bende sen sakin ol!"dediğinde hafifçe başımı salladım. Alışmıştım artık her teneffüs tuvalette ağlamaya.
"Ooo kimleri görüyorum. Okulun doymayan eziği ve 4 numara " gıcık Sude grubun lideri.
"Bize bulaşma Sude yeter artık sıkmaya başladın." Deniz gayet sakin konuşmuştu. Umarım böyle devam ederdi. Ben zaten yüzlerine bakmıyordum. O sırada ben kapıya bakarken içeriye Burka girdi .umarım beni farketmezdi.
"Yazık sana be Deniz acıyorum. Böyle çirkin ve acınası biriyle nasıl arkadaşlık yapıyorsun. Komik . Ama asıl acıdığım kişi şu paçoz kız. Çünkü bu kadar tatlı bir kızın yanında kendini ezik gibi hissediyordur. Nasıl bir his anlatsana Elif?" Ben birşey söylemeyince elini yumruk yapıp masaya vurdu. Diğer elini yana açıp yanındaki kızın elindeki su  şişesini istedi. Yine aynısını yapıyordu. Herkes pür dikkat ne yapacağına bakarken Burak birden bu tarafa doğru gelmeye başladı. Sude elindeki şişeyi tam kafama dökecekken Burak birden başımda belirip şişeyi Sude cadısının elinden aldı. Yemekhane bir 'ooooo' sesiyle çınlasada Sude bozuntuya vermedi. Ve tek kası kalkmış bir biçimde,
"Kimsin sen?" Diye sordu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🐼Ponçik Panda🐼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin