Insan kaderini kendisi mi belirler ? Yoksa çoktan belirlenmis midir ? Peki belirlenmis olsa bile yapacak bir sey yok mudur ?
Ben herseyimi iki yil once orda kaybettim tam o yerde o lanet yerde .
Peki simdi nasil ayaktayim nasil hala bu siktigimin hayatina katlaniyorum diye merak ediyorsunuz hepiniz degilmi ?
Ailem sayesinde mi ? hah sanirim tamda bu sekilde olmamin sebebi onlar .
Arkadaslarim ? evet dogru bildiniz belki onlar olmasa suan bende olmayabilirdim .
***
Banyoda gordugum seyden sonra hizla salona kostum elime telefonu aldim "tanrim simdi ne yapmaliydim kimi aramaliydim ?" diye dusunurken ellerimin titredigini fark ettim. Ayaklarim beni tasiyamiyacak hale gelmisti korkuyordum.
Telefonu tekrardan elime alip kai'yi arayacakken o da ne bi ses duydum icerden geliyordu .Siktir simdi ne yapacaktim. Bidaha duydum o sesi yerimden sicradim bu sefer daha yakindi , ellerim ve bacaklarim titriyordu telefonu tutmaya calistim ama ellerim o kadar titriyordu ki telefonu yere dusurdum .
Kapiya dogru kosmaya basladim. Kapiyi acip ciktim. Merdivenlerden hizla indim gozyaslarima engel olamiyordum acaba bagirsam komsulardan yardim istesem diye dusunurken, arkamdan birinin benimle birlikte indigini farkettim artik hickirarak agliyordum lanet olsun kendimi apartmandan disari attiktan sonra var gucumle kosmaya basladim.
Hava kararmisti sokakta da kimse yoktu hala kosuyordum kafami cevirim arkama baktigimda onu gordum.
Aramizda ki mesafe gittikçe kapaniyordu gozyaslarimdan önümu goremez hale gelmistim . Artik kosamiyordum kanimin cekildigini hissediyordum . Bacaklarim sonunda pes edermis gibi kosmayi birakti. Elimi karnima bastirdim hafifce egilip nefes almaya calistim .
O ise yavas yavas bana dogru geliyordu kapsonlu cocuk .
**
Adim sesleri gittikce ona yaklasti yaklasti her bir adim da luhan sanki mümkünmüs gibi daha da korkuyordu. Adim atmaya hali yoktu o kadar çok kosmustu o kadar cok aglamisti ki kipardayamiyordu.
Sonunda dogrulup adim atmaya hazirlanirken omzunda hissetti elle dondu. Luhanin yüzü bembeyaz bir hal alirken arkasindaki ufak bir kahkaha atmisti .
***
Omzumda hissettigim el sanki çok tanidikti sanki yillar önce bana dokunan el gibiydi o muydu yoksa? hayir olamaz o ölmüstü o iki yil once ölmüstü .
Simdi de arkamda gülüyormuydu ? Kafayi mi yemistim ? Diye düsünürken elini omzuma daha cok bastirdigini hissettim.
Yavasca bana yaklasiyordu urperdim ileri gitmeye calistim ama o daha da yaklasip cenesini omzuma yerlestirdi .
Vucudu soguktu buz gibiydi titrememe engel olamiyordum .
Burnunu hafifçe yanagima surttukten sonra,
yavasca kulagima fisildadi "beni özlemedin mi lu ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu son gecemiz
Mystery / ThrillerÖldügünü sandiginiz kisilerin karsinizda birer birer belirmesi normal bisey mi ? sanirim benimkinde oyle . yazar notu : seveceginiz bir gerilim ficidir .