Bu son gecemiz

315 16 5
                                    

Bir insan hayatinda onun için önemli olan kimler vardir ? aile ? sevgili ? veya dost ? peki hicbiri yoksa o zaman insan ne için yasamalidir ? Veya bu kisilere sahipken en yakinin tarafindan elinden alinmasiyla ne olacaktir ?

Ne oldugunu sanirim bende sizinle birlikte okuyacagim .

**

Herzamanki gibi is cikisi lay ve kai ile birlikte cafe de oturuyorduk . Onlar benim en yakin arkadaslarimdi lise de tanistigimizdan beri bir gunumuz bile ayri gecmemisti ve simdi beraber calisiyorduk . Kendimize ait bir sirketimiz vardi .

Onlar benim ailemdi .Gecmiste yasadiklarimi onlar olmadan asla atlatamazdim . Belki simdi akil hastanesinde bile olabilirdim gercek ailemden boylesine nefret ederken onlarin benim yanimda olmasi bile benim icin bir mucizeydi .

Kai kahvesini yudumlarken sordu " heyy lulu neyin var solgun gorunuyorsun ?"

" Hic sadece yorgunum jonginnie " Diyip kikirdadim . Ardindan lay 'de gulumsemisti .

Aslinda yorgunluktan degildi icimde adlandiramadigim bir his vardi ve bu bir aydir boyleydi . Bir aydir sanki biri beni izliyormus benim yanimdaymis gibi hissediyordum yatarken, kalkarken, isteyken, evdeyken sanki hep benimleymis gibi sanki iki yil oncesiymis gibi ..

**

Biz cafe de muhabbet etmeye devam ederken birisi ilgimi cekmisti tam karsimda bastan asagi simsiyah giyinmis zayif biri kapsonundan suratini goremiyordum ama bana baktigini hissedebiliyordum . Yerimde kipirdanmaya basladim neden bana bakiyordu ki ve hala bakmaya devam ediyordu ? Birden elini kaldirdi bilegi gozukecek sekilde uzaktan bana dogru tuttu ortasi kirmiziya boyanmisti . Saskinlikla kafami cevirdim lay ve kai ne oldu anlaminda bakislar atarken hic dermis gibi elimi havada savurdum .

Tekrar dondugumde o yoktu orada degildi tanri askina nerdeydi bu kadar kisa zaman icinde nereye kaybolmustu ?

Bu cok tuhafti çok neden boyle hissediyordum neden iki yil oncesi gibi hissediyordum ?

***

Cafeden ciktiktan sonra vedalasip evlere dagilmistik . Bugun cafe de yasadigim olayi dusunurken arabadan inmis kapinin onune gelmistim yavasca kapiyi acarken birden arkama dondum ama kimse yoktu.

Bir ay icindeki degisikliklerden biri de buydu hep arkama bakiyordum neden boyle hissedip davrandigim hakkinda en ufak bir fikrim yoktu .

Umursamamaya calisarak eve girip kapiyi kapattim .

Uzerimi degistirmek icin odama girdim esofmanlarimi giydikten sonra odamda ki banyoda yuzumu yikamaya biraz serinlemeye karar verdim .

Ama banyoya girdigim gibi vucudum kaskati kesilmisti. Gozlerimin doldugunu hissettim titremeye baslamistim bu bu nasil olur ?

Ayna ya tekrar baktigimda simsiyah kalemle cizilmis bir bilegin ortasi kanla boyanmisti ..

son

Bu son gecemizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin