Prolog

317 7 1
                                    

-Nu imi vine sa cred ca vom locui impreuna! a spus bruneta tipand de fericire in telefon.

- Da, nici mie nu imi vine sa cred! Dar pot sa te rog ceva?

- Sigur, orice doar suntem cele mai bune prietene.

- Nu mai tipa ca ma asurzesti! i-am tipat in telefon pentru a vedea cum e.

- Ups, scuze doar ca sunt foarte incantata. Adica iti dai seama, noi doua, prietene inca de la gradinita.

- Da, stiu BFF. am spus eu continuind sa impachetez.

- Okay, ar trebui sa ma apuc de impachetat!

- Tu nu te-ai apucat inca!? Eu sunt aproape gata!

- Adica tu impachetezi in momentul acesta!? Pai si cum vorbesti la telefon?

- Draga mea, sa inventat difuzorul. De ce crezi ca sunt asa mirata, ai reusit sa ma asurzesti si nici nu tineam telul la ureche.

- Haha, nu vorbesc asa tare!

- Da, spunele asta vecinilor mei.

- Dar tu locuiesti la casa!

- Exact!

- Bine, am inteles! Pai ... hai ca te las, vorbim maine, cius!

- Pa! am spus eu si imediat am inchis telefonul.

Am bagat si ultima haina in geamantan si apoi l-am inchis. Tot ce mai aveam de impachetat erau prieteni mei si nu vreau sa vad ca va ganditi la animale de plus sau ca bag oameni in valize, nu sunt nebuna. Cand am zis prieteni ma refeream la pantofi mei! Da imi iubesc pantofi. Nu ma judecati.

Ou, dar cat de fraiera pot sa fiu, am uitat sa ma prezint. Eu sunt Tori, iar bruneta cu plamani puternici cu[,]care tocmai am vorbit la telefon e cea mai buna prietena a mea. Carly! Iar dupa cum v-ati dat seama din conversatia noastra, noi vom locui impreuna. Da tocmai ce am terminat amandoua liceul si parinti nostri au considerat ca suntem destul de mature sa avem propria noastra locuinta, asta si faptul ca ne rugam de ei inca de la inceputul clasei a 12-a. Uau am avut un an de lucru intens. E, a meritat tot efortul!

Am sigilat si ultima cutie unde mai aveam cateva lucruri, am imbracat pijamalele mele scurte de vara si m-am bagat in pat.

" Of, maine e o zi importanta! Deabia astept. " am gandit, in timp ce stigeam lumina.

- Napte buna, Carly! am spus de parca ea m-ar fi auzit, imediat primind un mesaj.

" Noapte buna, si tie Tori. :) " mesajul find de la ea.

" Uau, telepatie! Stai, parca chestia asta era doar la gemeni!" i-am raspuns la mesaj si m-am bagat la somn.

Me or you?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum