Carly

145 3 1
                                    

Ma pregateam sa deschid urmatoarea cutie cand am auzit usa deschizanduse m-am uitat imediat si am vazut-o pe Tori stand rezemata de usa sa uitat imediat la mine cu un zambet tamp pe fata, i-am aruncat o privire intrebatoare si ea mi-a raspuns:

- Sa zicem ca zei exista!

- Ce vrea sa insemne asta? Am intrebat ne stind la ce se refera.

- Pai stai sa iti povestesc, am dat peste un tip cand ma intorceam de la cafenea si...

- Acum ca ai pomenit unde imi e cafeaua? Si a facut un dita mai zambetul.

- A savurato trotuarul. A spus facand un zambet inofensiv.

- Ce vrea sa insemne asta?

- Pai ai intelege daca mai lasa sa termin de povestit.

- Ok, continua. Am zis danduma batuta in legatura cu cafeaua.

- Bine pai...

Si a inceput sa imi povesteasca totul cu lux de amanunte. A durat ce va pana sa saturat sa imi detalieze cum sa intamplat.
Am rugat-o sa ma ajute la despachetat si mutat, imediat cum am terminat ne-am dat seama ca se intunecase . Tori era in sufragerie muta canalele la televizor de sute de ori incercand sa gaseasca ceva ce sa o captiveze, iar eu eram in camera mea si reciteam una dintre cartile mele preferate :
" Iubire prin vise!" scrisa de o tipa ce se intitula Perla Fanteziilor, o scriitoare anonima. Stateam linistita pana am auzito pe finta ce locuia cu mine strigand.

- CARLY!

- Da Tori! I-am raspuns .

- Mi-e foame! O tipat petru a doua oara.

- Dute si si cumpara de mancare.

- M-as duce dar sunt ocupata. A zis de data asta pe un ton mai incet.

De data asta m-am ridicat si am mers direct la ea.

- Si cu ce esti ocupata draguta lenesa.

- Pai nu e evident!? Sa fiu draguta si lenesa hai dute te rog dupa mancare ca mor de foame! a spus stand intinsa in canapea cu capul in jos pentru a putea sa se uite la mine.

Nu aveam nici un chef sa ii fac poftele vroiam sa citesc cartea ce o am acum in prin plan. Oricum eu cu ce ma alegeam, adica ca va castiga niste mancare fara macar sa se fi dus dupa ea iar eu nu voi primi nimic ba din contra voi veni obosita acasa.

- Offf... Bine uite cum facem pentru ca vad ca iti ia atat sa te decizi daca te duci sau nu o sa fac asta, daca te duci dupa mancare pentru mine EU personal o sa iti cumpar trei carti, care le vrei tu. a spus ea incercand sa ma convinga.

- Sa fie cinci. am incercat sa negociez.

- Patru nimic mai mult! a zis ea ca sa incheie discutia.

Pana la urama am fost deacord asa ca m-am incaltat si am iesit imediat pe usa mergand spre cel mai apropiat supermarket
Iantrat am mers si am luat de pe rafturi tot ce ii placea lui Tori sa manance seara. Eram aproape gata mai trebuia sa merg la casa sa platesc, dar ceva mi-a atras atentia am vazut pe un culuar cu iubirea mea cea mai mare : CARTI .
Tot felul de carti, am zis ca daca tot le-am vazut de ce nu as putea arunca o privire. Am inceput sa iau fiecare carte si sa o rasfoiesc. Nu ma interesa ca oameni treceau pe langa mine si se uitau ciudat. Cred ca am luat fiecare carte in mana si nici una nu mi-separe interesanta, ba chiar multe le citisem deja, pana cand am dat peste una ce se intitula " Iubire fara batranete!" mi-se parea un titlu extrem de fara sens .

- Ce titlu mai e si asta? Sunt sigura ca nici nu e buna cartea. am gandit cu voce tare.

- Defapt te inseli. am tresarit cand am auzit acea voce masculina si profunda chiar in spatele meu, m-am intors repede si atunci l-am vazut, saten cu ochi albastri, inalt, musculos, cu alte cuvinte un fat frumos ca in povesti.

- Sa sti ca aceasta carte ce o ti in mana are o poveste inauntrul ei foarte captivanta, iar titlul se potriveste la perfectie cu povestea. a incercat el sa ma convinga caci cartea chiar merita citita. Am vrut imediat sal conving ca nu are dreptate si caci consider ca povestea nu ar putea avea o asa mare legatura cu titlul dar in schimb mi-a iesit altceva.

- Buna, eu sunt Carly! si am zambit.

El a chicotit putin si mi-a raspuns:

- Eu sunt Raiden, incantat. si a luat mana mea in a lui iar apoi ce a facut ma surprins... mi-a sarutat mana.

O Doamne te rog zimi ca asta e vitorul meu sot, adica serios acum e gentelman, citeste si mai si arata bine trei in unu ca acele pliculete de cafea, doar ca pe el iti doresti sa il savurezi in fiecare dimineata.

- Sper ca nu te-a suparat comentariul meu despre acea carte.

- Aaaaa... Nu chiar deloc doar ca as fi vrut sa te contrazic. Am spus ne uitanduma in ochi lui.

- Si cum vroiai sa ma contrazici? Si am facut din nou contac vizual.

- Aaaa... Buna eu sunt Carly!

" Serios Carly doar atata sti sa zici fa pe desteapta impresioneazal doar nu sta asa degeaba"

El a reactionat chiar cum nu ma asteptam in loc sa ma creada o nebuna el a inceput sa rada. Sa uitat din nou la mine mi-a zambit, iar eu am facut la fel.

- Ok, eu tot iti recomand sa o citesti. E o poveste de dragoste fantastica.

- Pai cred ca o sa iti ascult sfatul! Am spus zambindui timid, si sa nu va aud comentand asa sunt eu mai timida de fel.

Pe urma ne-am indreptat spre casa pentru a plati tot. Am iesit din magazin si cu parere de rau am incercat sa imi iau la revedere:

- Cred ca atata a fost. Eu o iau la stanga spre casa.

- Ce tare si eu o iau in aceasi directie.

- Serios asta e super!

Tot restrul drumului am vorbit despre cate lucruri avem in comun. Am aflat ca ii place a citi si ca nu sa hotarat pentru facultate unde vrea sa dea asa ca l-am sfatuit sa dea la facultatea de arte, desigur unde voi da si eu si Tori.

Afara avand in vedere ca este seara era destul de racoare dar totusi puteam rezista, adieri mici de vant se mai strecurau din cand in cand facandumi cateva suvite de par sa se miste dupa adierile ce treceau.
Imi placea din ce in ce mai mult prezenta tipului cu infatisare divina ce mergea alaturi de mine. Imediat ajunsesem in fata blocului iar tristetea ca trebuie sa ma despart de el.

- Pai aicia stau eu! am afirmat.

- Ooo ... Deci tu esti vecina cu mine. a spus el zambind.

- Huh! Vecina cu tine!? Locuiesti aici !?

- Da la etajul opt! Deci intram?

Am afirmat din cap si imediat am intrat in bloc. Dupa scurt timp am iesit din lundumi la revedere de la Raiden si intrand in apartament. Am pus pungile pe masa in bucatarie si dupa am mers in sufragerie la Tori. Ajunsa am vazuto pe blondina tinand o felie de pizza in mana mancando.

- De unde ai aia? am intrebat confuza.

- Pai de la o pizzarie, de unde in alta parte?

- Si eu am mers pana la magazin degeaba. am spus revoltata.

- Pai ce vroiai sa fac sa mor de foame pana te intorci tu de pe luna.

- Na durat atat de mult.

- Ai dreptate a durat un secol.

M-am intors in bucatarie pentru a pune totul la loc apoi am mers pentru am face o baie si dupa direct in pat.

" Sa fiu sincera nu regret ca am mers la magazin! Noapte buna fat frumos al meu ."

Si imediat am fost trasa in lumea viselor dorindumi sa raman acolo macar pana dimineata.

Hei deci uite si al doilea capitol si stiu ca e scurt doar ca pentru Carly mia fost umpic mai greu sa gasesc un mod pentru a se intalni cu el. Si acum ca ativazut si cum e comporta mentul ambelor fete am o intrebare: De cara va place mai mult pentru ca eu nu ma pot decide.
Ok atunci va las si va spun noapte buna sau buna dimineata ( in caz ca voi cititi dimineata) . A si in imagine este Carly dar stiu ca voi vati dat seam :) .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 16, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Me or you?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum