Soneria ceasului meu incepu sa scoata sunetul ce il uram cel mai mult : alarma de trezire, un zuzuit enervant de o frecventa foarte inalta. Mi-am intins mana lenesa si amortita spre el si doar dintr-o apasare de buton l-am facut sa taca ca apoi sa imi las mana sa se intoarca in culcusul cald unde ma aflam si unde incercam sa adorm dinou, dar norocul nu era de partea mea pentru ca nici dupa cinci minute magnifica si incoparabila mama intra la mine in camera.
- Hai draga, camionul cu lucrurile tocmai ce a plecat si tu trebuie sa fi deja acolo, sunt sigura caci Carly e deja acolo.
- Pai daca e Carly acolo deja nu vad care ar fi rostul sa plec de langa iubitul meu. am spus eu inca tinand ochi inchisi si stand in pat.
- Care iubit?
- Sti tu, iubitul meu somnul!
- Ce ai zice tu sa lasi somnul si sa iti faci un iubit adevarat! a spus mama, cuvinte care in secunda urmatoare m-au facut sa imi deschid brusc ochi si sa ma ridic in sezut tot la fel de brusc si dramatic.
- Adica vrei sa il insel? am zis dramatic.
- Pe cine sa inseli? a intrebat mama deja uitand despre ce vorbeam.
- Pe iubitul meu, somnul. am spus readucandui aminte despre ce vorbeam.
- Oo, stai linistita el tea inselat deja, de o gramada de ori, chiar si cu baieti.
- Vrei sa zici ca e bi?
- Da draga si baieti si fete. Acum hai sus camionul trebuie sa ajunga si tu nu esti acolo. Si tu esti cea care are cheile!
Nu pot sa cred cat de uituca sunt. Eu am cheile de intrat in bloc si apartament si in loc sa ma pregatesc stau si vorbesc cu mama. Imediat m-am ridicat din pat, dar desigur ca m-am inpiedicat de patura si am cazut cu nasul inainte.
- Draga mea nu mai ai timp si sa saruti podeaua trebuie sa te grabesti! mi-am ridicat fata din podea si i-am aruncat mamei o privire gen: "Serios, acum te-ai gasit sa faci glume?"
Am alergat cu viteza in baie trantind usa dupa mine, am dat drumul la apa calda si dupa ce mi-am dat jos tot ce aveam pe mine am intrat sub jetul de apa calda. Dupa jumate de ora in care am facut un dus relaxant si mi-am uscat parul am iesit din baie tot la fel de grabita, am intrat in camera si m-am indreptat spre dulap. Se pare ca mama fusese destul de draguta incat sa imi faca patul, mi-am scos din dulap treningul meu albastru si l-am imbracat cu viteza lumini, apoi mi-am prins parul intr-o coada de cal, am incaltat si adidasi mei blue si am coborat imediat scarile dar mi-am adus aminte ca am uitat un lucru foarte pretios: Telefonul meu!
Am dat sa urc dar vocea mamei mi-a atras atentia.
- Ce te-ai face fara mine? a spus aratand obiectul ce il avea in mana: telefonul meu si castile conectate la el.
I-am zambit si am raspuns la intrebare in timp se imi lu-am telul:
- As uita si sa mananc!
- Taxiul a sosit, uite bani pentru a plati si sa nu te prind inapoi in casa asta pe motivul ca ai uitat ceva, doar pentru vizite. Da?
- Da. Pa! am spus si am zbughito pe usa, am intrat in taxiu i-am zis adresa si am pornit imediat.
****
Ajunsa in fata blocului am rasuflat usurata sa vad ca doar Carly e si ca nu a ajuns si camionul. Am platit si am coborat imediat. Carly era chiar acolo stand pe o banca din fata blucului. Nu era un bloc mare doar douazeci de etaje, un bloc nou, vopsit cu galben si cu apartamente foarte luxuase.
Am pornit spre prietena mea strigand pentru ai atrage atentia.
- Carly! Hei Carly! sa uitat la mine si a zambit radicanduse de pe banca.
CITEȘTI
Me or you?
HumorE vorba despre doua prietene bune care se muta impreuna intr-un apartament, iar din intamplare amandoua se indragostesc de aceasi baiat: un vecin din blocul lor. Dupa asta, cele doua incep sa devina foarte distante una cu cealalta si fac tot posibil...