OSTRZEŻENIE

589 42 7
                                    

    Zanim zaczniesz czytać, mam jednak kilka zastrzeżeń, próśb. Mianowicie:

    ⚠️ Wattpad robi często rożne figle, dlatego, np. dywizy zamiast półpauz, brak wcięć w akapitach itp. mogą być w mojej książce częstym zjawiskiem. Z reguły nic nie mogę na to poradzić. Wattpad nie należy do tych, którzy chętnie współpracują;

    ⚠️ zdaję sobie sprawę z tego, że popełniam błędy. Byłabym niesamowicie szczęśliwa, gdyby potencjalni czytelnicy nie wytykali w komentarzach braku kropki, źle postawionego przecinka, wielkiej/małej litery itp. Po ukazaniu się epilogu przejrzę całe opowiadanie i dokonam stosownej korekty. Obiecuję.
    Wyjątek stanowią błędy, które sprawią, że zdania, wypowiedzi itd., będą sprzeczne, nielogiczne, utrudniające zrozumienie. O takich zbrodniach proszę mnie od razu informować!

    ⚠️ gify, zdjęcia, różnego rodzaju przeróbki służą jedynie jako dodatek. Nie mają na celu zastąpienia tekstu czy odzwierciedlenia ubioru/makijażu danej osoby. Only fanowski dodatek.

Sprawy ogólne:

    ❌ Nie wyrażam zgody na kopiowanie fabuły, opisów, obsady (mowa tu oczywiście o wykreowanych przeze mnie bohaterach), zdarzeń itp. Plagiat jest ciężkim przestępstwem, proszę o tym pamiętać.

    ❌ Okładka mojego autorstwa (wzorowana na okładkach obczajonych gdzieś na deviantarcie - nie pamiętam konta, przepraszam).

    ❌ W opowiadaniu mogą wystąpić wulgaryzmy, przemoc, sceny erotyczne oraz język potoczny.

⛔ Nie proszę nikogo o ocenianie moich prac, nie zgłaszam ich do konkursów, akcji ani recenzji = nie zmuszam nikogo do czytania. Jeśli moje książki nie przypadną Ci do gustu, to po prostu je opuść. 👌🏼

📌  – ponowna publikacja: 25 luty 2020r

📌  – miejmy nadzieję, że ostatnie podejście do tej książki (jeśli znowu cofnę publikację, to możecie mnie za to skazać na wieczne potępienie)

Jeszcze szybka informacja na koniec – CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!

Pozdrawiam,

Pozdrawiam,

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
JOKER || JB [wydanie poprawione] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz